💬
Logga in
Fuska.se

Iron Maiden 9 Juli

23 svar · startad

Iron maiden kommer att komma till Nya Ullevi i Göteborg!

Dom ska inte göra en platta men dom ska hylla Maiden. Sen ska dom släppa en dvd i vinter med deras bästa konserter från tidigt 80-tal. Tanken är att också spelningen i Göteborg ska vara en nostalgifest och innehålla fler gamla låtar från tidigare spelningar i Sverige. :evil: :evil: :evil:

Joo, jag läste det i tidningen imorse :D Jag blev svin-glad när jag såg att de skulle spela på Nya Ullevi :D

Det kommer typ att bli deras bästa konsert genom tiderna :D

Nivå 2 · Novis

och jag kommer att vara där! har redan helgarderat mig för biljettköpet. en polare ska köa vid biljettstället på måndag morgon när de släpps. så j*vla gött!!

20 Oct 2004

Nää f*n de tänkte ja inte på..ja e ju i skolan då :( Men ja får fjäska lite me farsan så kan han köpa åt mig :D

Nivå 2 · Novis

vem f*n bryr sig om skolan? det gör väl inget om man e borta nån dag eller?

Säg bara att du är lös i magen.

orka åka till göteborg och köpa en biljett det skulle ju kosta som s*tan hehe... :(

Men det är det värt! :D

Men det är det värt! :D

om du skaffar en biljett till mig och betalar tåget(om jag åker tåg) eller kanske nått flyg så kan jag sticka dit och se dom! ;)

Men de skulle väl spela på Stockholm Stadion också va?

Dom var där redan förra året.

Toxic avenger: Det spelar väl ingen roll om du åker för mig?

26 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

orka åka till göteborg och köpa en biljett det skulle ju kosta som s*tan hehe... :(

Du behöde inte åka ända till göteborg :P men nu e ju biljetterna slut och jag har en

AAAAAAH!!! Måste hyra en hitman så jag kommer åt den!! :P

Dom var där redan förra året.

Toxic avenger: Det spelar väl ingen roll om du åker för mig?

det jag menade var att om du betalade biljetten och sånt
27 Oct 2004
(Zwero @ 26/10-2004 20:05:21)

orka åka till göteborg och köpa en biljett det skulle ju kosta som s*tan hehe...  :(

Du behöde inte åka ända till göteborg :P men nu e ju biljetterna slut och jag har en

Dom släpper ju inte alla biljetter på samma gång <_<
Nivå 2 · Novis

de e la bara och gå in på blocket om du vill fixa en biljett

I've got a ticket :D :D

Ståplats :D

Hahaaaa! Äntligen har jag biljetter! Ståplats! :evil: :evil: :D

28 Oct 2004

Yeah!!

Eddie rips up Gothenburg :D

29 Oct 2004
Nivå 1 · Novis
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Mer_Biljetter alla som inte fick biljetter till Ullevi skriver på här!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in