Hoppa till innehåll

Chatten


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

tycker det är lite dött på chatten..........

 

Men då får du väl gå in och sätta liv i den då ^^

Jag har en massa läxor att göra fram till sommarlovet så jag är inte så aktiv längre. Var det förut. Det som är synd är att de flesta nya i chatten kommer in när det är som tystast och skriver 'Hej' väntar max fem minuter och sen sticker de för att typ aldrig mer komma tillbaka. Snälla stanna lite längre. Chatten tar inte så mycket plats. Ha chatten uppe i i alla fall en halvtimme om det går. Alla kollar inte i chatten hela tiden. Det skulle bli så mycket roligare om bara fler vågade gå in i chatten och stanna där ett tag och skriva några rader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Men då får du väl gå in och sätta liv i den då ^^

Jag har en massa läxor att göra fram till sommarlovet så jag är inte så aktiv längre. Var det förut. Det som är synd är att de flesta nya i chatten kommer in när det är som tystast och skriver 'Hej' väntar max fem minuter och sen sticker de för att typ aldrig mer komma tillbaka. Snälla stanna lite längre. Chatten tar inte så mycket plats. Ha chatten uppe i i alla fall en halvtimme om det går. Alla kollar inte i chatten hela tiden. Det skulle bli så mycket roligare om bara fler vågade gå in i chatten och stanna där ett tag och skriva några rader.

 

Nu när jag har kommit till chatten så om det är nån som skriver "Hej" sen väntar 5 min så har jag svarat ; )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

chatten funkar för mej men ja ser inge intresse där...

har varit där nåra gånger men ser inge intresse iaf ja vet inte riktigt va ja gör i chatten sitta och säga hej?

va där en gång satt i ca 1tim och ingen svara orka sitta längre

 

snälla kan fler komma in i chatten så det blir nått

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...