Hade ni hört att åttaoring barn och 56 åring kvinna hugna.Den där ungen är min pappas kom Bror son snyft förskäckligt att det finns huliganer som bara dödar och dödar Asså dubbelmord nu alla är jätte rädda där i linköping jag tröstar nu min kompisar det är deras kusin som blev mördad jag var 5 timmar hos dem igår och tröstade :(
Fruktansvärt
jag tror att dem som gör såna mord i sverige e dem som man har släppt ut från dårhuset när man stängde dt!
Men sverige är för snällt om dem hittar mördaren så fängslar dem bara döttsstraff är rätt därför han gjorde dubbel mord.
Är man bättre än mördaren om man dödar honom? Nej.
Men det är en tragedi, men dödstraff är inte lösningen. Däremot behöver Sveriges psykvård ses över ordentligt...
Jävligt hemskt sånt här.
Det är förfärligt...
Hur som helst kan man ryma från fängelset om vakten är nära behöver bara brottslingen ge den stryk nyckeln och bryta sig ut.
va? :huh:
Vad snackar alla om?
Vilken kille och tant?
Det var en vardag i tisdag då Mohammed Ammori som bara var åtta och så var det första dagen han ville gå själv till skolan och klara sig men så såg han att en j*vla tönt bara hög på en kvinna så han skrek hjälp hjälp det hördes till alla granar så dödade manen lille Mohammed stackars han och tänk på alla hans kompisar :( jag bara grät efter min kompis därför jag hade träffat lille mohamed en gång så jag tog hand om honom nåra timmar stackarn :(
Men i vilken stad?
Vad tråigt oxh soriligt att han dog :(
Man borde värre straff i sverige, dödstraff, straffarbete och längre fängelse.
Linköping.Men i vilken stad?
Men Varför började han hugga?
Jellyfish har rätt... man ska int döda mördaren för att han dödade någon...Vad tråigt oxh soriligt att han dog :(
Man borde värre straff i sverige, dödstraff, straffarbete och längre fängelse.
men jag tror att regeringen hällre införskaffar dödsstraff stället för att se över psykvården.... <_<
det e hemskt
Vet inte han är Psykisk han anvende sin Batefly.Men Varför började han hugga?
Jag frågade mig själv här om dan:
Hur många fler oskyldiga måste dö bara för att regeringen skär ner på psykvården? Vi har snubben med hjärnröret i på gröna linjen, den "fjärrstyrda" mannen på västerlånggatan i gamlastan, Anna Lindh och nu det här. Vad är det för fel på dem där topp snubbarna som inte kan räkna ut sambanden? De borde spärras in för idioti...
Vad då, sjuka i huvudet? Dom åker inte fast för dom var sjuka i huvudet (Anna Lind mördaren). Alla brottslingar är sjuka i huvudet!
Nej nåra dödar en för nån anledning.Fyfan det där borde mördaren få döttsstraff för om dem hittar han :angry:
Dödsstraff tror jag då inte på. Någon måste ju utföra det, sätta igång den elektriska stolen, som borta i USA... fast den som gör det blir ju aldrig anklagad.
Jag är helt emot dödsstraff, den saken är klar.
Fast ett rejält fängelsestraff fodras iallafall.
Hemskt.
Men i alla fall Jobbstraff och stränga saker i Fängelset inte bara sitta på sin säng och framför tv.n