vad e det för fel med dom då??
Själviska Människor!
Dom är jobbiga...vad e det för fel med dom då??
Jag trodde det var östermalmare som var snobbar.... Går i en södermalmsskola och det enda jag märker av är de små 5:orna som stog ivägen så jag kom sent till en lektion. Ser jag dem igen, spikar jag upp deras öron på anslagstavlan!!!! :evil:
Har en tjej i min klass vars ordeföråd består av: keff, sär, typ, liksom, ba. I alla kombinationer! Försök genomföra en vettig konversation med henne...
Vadå mes? >_>haha vilken mes som får stryk av en tjej
Jag blev fick nästan stryk av 3 tjejer i 7:an igår men Blondie räddade mig
Det är det väll inte fel på? >_>
det är mesigt att få stryk av tjejer, punkt slut. undantag kan göras om fruntimmret håller på med tyngdlyftning...(0013 @ 23/10-2004 12:24:59)haha vilken mes som får stryk av en tjej
Vadå mes? >_>
Hahahah! Få stryk av en tjej... Men jag måste erkänna, endel har jäkligt vassa naglar...aj! Känner en tjej på 1.60 som tryckte upp en kille mot skåpen som var 1.75. Det var en syn, det!
Det kanske dom gjorde? >_>(hanget @ 23/10-2004 12:46:30)(0013 @ 23/10-2004 12:24:59)haha vilken mes som får stryk av en tjej
Vadå mes? >_>
det är mesigt att få stryk av tjejer, punkt slut. undantag kan göras om fruntimmret håller på med tyngdlyftning...
Jag spöade tjejer i nian på snöbollskrig! :evil: :evil: :evil:
Men om tre tjejer som e 20 cm längre än en själv som börjar jaga en runt halva skolan vad ska man göra? -.-;