💬
Logga in
Fuska.se

bond tomorrow is not enught

35 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jsag vill veta hur man kommer för bi den mörka banan (bana 5) på spelet detne as svårt man får ju ente bli sedd

15 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

det finns inget spel som heter Tomorrow not enough...i alla fall så gäller det att använda Silinced pp7 och Darts...kollar på amefaqs så finner du svaret på din fråga..

18 Dec 2003
Nivå 11 · Veteranfuskare

It's easy..You know..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Är spelet bra?? Spelet heter Tomorrow never dies.

Nivå 9 · Veteranfuskare

eller det kan ju lika väl vara The World is not enough...

Nivå 10 · Veteranfuskare
eller det kan ju lika väl vara The World is not enough...
Jaja, men svara på min fråga så att den inte betraktas som spam. :P :P :mrgreen:
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag vet bara att the world is not enough är bra, eftersom det är det jag har...den mörka banan låter som bana 5 på The world is not enough..jag har skrivit där vad du ska göra babyluigi...det finns annars guider på engelska till det..

19 Dec 2003
Nivå 11 · Veteranfuskare

Nightwatch heter banan inte sant?

Nivå 9 · Veteranfuskare

yupp...

22 Dec 2003
Nivå 11 · Veteranfuskare

Den är väl ganska lätt. Man måste bara komma på hur man skall göra..www.cheatcodes.com har en guide det vet jag. Använd också den där klockan som sprutar typ elektrisitetm vad heter den nu igen?

Nivå 9 · Veteranfuskare

sen går man bara fram så slår han automatiskt...glöm inte att förstöra alla kameror med hjälp av en kamerabas...

24 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
sen går man bara fram så slår han automatiskt...glöm inte att förstöra alla kameror med hjälp av en kamerabas...
Har du spelet???
Nivå 9 · Veteranfuskare

japp....det är bättre än golden eye...det kan jag lova..det är skönare uppdrag och bättre grafik..

Nivå 10 · Veteranfuskare
japp....det är bättre än golden eye...det kan jag lova..det är skönare uppdrag och bättre grafik..
Hur många player kan man köra i Multiplayer? Och vilka gubbar får man vara i Multiplayer?
Nivå 9 · Veteranfuskare

man kan köra mot computer players...man kan vara Bond och de andra men de är inte lika många som innan...man kan också vara electra och Cigar girl...de är de jag kommer i håg..

Nivå 10 · Veteranfuskare
man kan köra mot computer players...man kan vara Bond och de andra men de är inte lika många som innan...man kan också vara electra och Cigar girl...de är de jag kommer i håg..
Det där känner jag igen från.James Bond Agent 007 Nighyfire. Då kan man välja motståndare och så. Men på det här spelet måste man väl ha något extra att sätta in i N64at?
Nivå 9 · Veteranfuskare

nej..inte vad ja vet...

Nivå 10 · Veteranfuskare
nej..inte vad ja vet...
Men det borde du veta. Det är nog Expansion Pak.
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag hade det inne redan innan jag fick det så det kom nite fram nån ruta eller nåt om att det var Exp. pack krav...

Nivå 10 · Veteranfuskare
jag hade det inne redan innan jag fick det så det kom nite fram nån ruta eller nåt om att det var Exp. pack krav...
Vilken Bonus du fick med.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in