Hoppa till innehåll

grrrr


mr.best
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har hört på radio att äfter leaf green och fire red kommer inte något pokemon spel om de inte ändrar sig men de ska göra ett spel som handlar om att ett monster

kommer till jorden och ska utrota planeten så får man i updrag att sprenga han.man börgar med en bas och 50 gubbar och 100 pansar vagnar man behöver minst 500 gubbar och 1000 pansar vagnar.

 

 

(hoppas de ändrar sig)(någon som tycker likadant)(vad lät roligast

det spelet med monstret eller pokemon?)(jag tycker pokemon)

(moderator/administratör lås inte tråden för min och en del andras skull)(vad tycker ni ska pokemon spel finnas kvar?)(hoppas ni tycker som jag)(svara vad ni tycker)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har hört på radio att äfter leaf green och fire red kommer inte något pokemon spel om de inte ändrar sig men de ska göra ett spel som handlar om att ett monster

kommer till jorden och ska utrota planeten så får man i updrag att sprenga han.man börgar med en bas och 50 gubbar och 100 pansar vagnar man behöver minst 500 gubbar och 1000 pansar vagnar.

 

 

(hoppas de ändrar sig)(någon som tycker likadant)(vad lät roligast

det spelet med monstret eller pokemon?)(jag tycker pokemon)

(moderator/administratör lås inte tråden för min och en del andras skull)(vad tycker ni ska pokemon spel finnas kvar?)(hoppas ni tycker som jag)(svara vad ni tycker)

Vad är du säger :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du Ljuger! för f*an din lilla jordnöt du ljuger mer än en i femman! Hallå ni allihopa! Mr.Best ljuger! nån som håller med?

 

jag juger inte det är sant bara så du vet.men tro inte på mig då

du vet inte vad jag har hört

Dom tjänar för mycket på spelen för att sluta med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...