Nej Skulle Köpt Detta Kolla
Aha,och??
exakt, fattar inte vitsen
Asså det är samma som förra MKDD paketen men nu är det Platinum färg asså silver onödigt att köpa det om man redan har det jag har själv en svart.
Jag har den vanliga färgen, Lila. Fast den där var ganska snygg.
jag fick ett Platina i mitt Zelda pack
jag vill ha platinum cuben kanske ska köpa ett til gamecube så säljer jag mitt gamla till min syra :P
Men nödvändigt..... Platina färgen är ju ful....
Nej... Svart och lila är fulare
f*n vad bortskämd och man brukar inte sälja saker till sin familj därför dem köpte det till dig.jag vill ha platinum cuben kanske ska köpa ett til gamecube så säljer jag mitt gamla till min syra :P
Går det o få tag i platinum handkontroller?
det gör det säkertGår det o få tag i platinum handkontroller?
du får ju en handkontroll med och om man inte kan skaffa flera köp wavebird så ser det ju ungefär ut som det :P
Han kanske köpte det själv?(0012 @ 23/10-2004 11:23:45)jag vill ha platinum cuben kanske ska köpa ett til gamecube så säljer jag mitt gamla till min syra :P
f*n vad bortskämd och man brukar inte sälja saker till sin familj därför dem köpte det till dig.
det gjorde jag iaf
Men han kunde inte kunna köpa det utan sina föräldrar :P jaja gör som ni vill
999?! Fö faen..Du får en lila för 499kr..Måla om din vettja !
Svart också för 499 kr men min kompis har nu 4 gamecube han har köpt alla färger Oranshe Silver lilla svart han sålde en efter en ända till Oransh
Min är lila. Den funkar jättebra att spela på.
Vem sa du var bortskämd!?Men han kunde inte kunna köpa det utan sina föräldrar :P jaja gör som ni vill
jag ska löpat har ett svart nu men om jag köpert får jag tgvå ahndkontroller och spelet jag ska köpat punkt slut! :D