💬
Logga in
Fuska.se

Nej Skulle Köpt Detta Kolla

30 svar · startad

Men det är dåligt att man måste köpa MKDD pack man borde kunna köpa en själv.

Nivå 0 · Nykomling

jag vill ha platinum cuben kanske ska köpa ett til gamecube så säljer jag mitt gamla till min syra :P

Eeh..? E det inte lite onödigt och knäppt att sälja sina förra Gamecube till sin syrra och sedan köpa en gamecube med silver färg? Färgen spelar ingen roll för mej

liksom,det viktigaste e ju att det är en Gamecube över huvvu'taget ju :P

Slöseri på pengar också..

Nivå 0 · Nykomling

Mellanmjölk:

Man får MKDD med

Ph0EniX:

Man får bara en handkontroll

28 Oct 2004

platinium är bara bättre än vanliga gc platinium är igentliggen på svenska platina som typ är nån färg jag vet inte men jag tror att man kan köra samma spel på platinium och på vanliga gc... :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

det var ett j*vla snack om dendär plainum gc asså man köper vell inte en ny gc varje gång det kommer en ny färg det är ju sjukt

Nivå 0 · Nykomling

Jag håller med mr_onkel!

Måste man göra en ny tråd far att man lämnar datan eller?

Eller är det så att man ska gjöra så att man raporterar varje gång man köper något!?!? Då har jag inte rapoterat sedan tja super länge sedan!

(700 Inlägg$)

Senast ändrad:

31 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Det finns ju ingen bild så man ser inte hur det ser ut. :)

Nivå 0 · Nykomling
Svart också för 499 kr men min kompis har nu 4 gamecube han har köpt alla färger Oranshe Silver lilla svart han sålde en efter en ända till Oransh

4 Gamecube? Onödigt.

Toffe: Platinum Gamecube

post-7-1099247457_thumb.jpg

Senast ändrad:

1 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag ska köpa 1 platium kontroll och en svart för då har jag lila svart wavebird och platinum! :visslar:

Nivå 0 · Nykomling

f*n vad onödigt att ha 4 Gamecubes. Hur många TV-apparater har han ? 48 ? Hur många spel ? 0 ? Hur många fruar (:wacko:) 107 ?

Nivå 0 · Nykomling

ha ha ha :D jag skulle LANA i så fall med mkdd lätt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in