Barnstämpeln e helt fel det finns lika mycket action/skräck som barn spel ,och jag tycker inte mario,pikmin e barn spel det e skit bra spel,ett spel måste inte vara dåligt för att det inte innehåller blod och pistoler!
Vad Tycks?
Men en Gamecube kan inte med någon chans spela Dvd ;)Man kan köpa hårdisk till Gamecube xbox måste man köpa en kontroll och den där saken för att kunna spela in dvd.
Bara om man chippar.Gamecube inehåller äventyr och i alla fall med fantasy vapen det är tråkit att gå runt som på Halo och döda gubbar i Gamecube finns det sånt man kan klättra i träd bästa äventyren.
Nintendo vet att bra spel inte måste innehålla massa töntigt blod, explosioner, pangpang och död...
Håller med dej. Bara för att det nite e sånt måste de inte vara barnsligt!Barnstämpeln e helt fel det finns lika mycket action/skräck som barn spel ,och jag tycker inte mario,pikmin e barn spel det e skit bra spel,ett spel måste inte vara dåligt för att det inte innehåller blod och pistoler!
Håller med..Gamecube är väl nästan den konsolen som har minst blod spel!Det enda blod spel jag har är Blood omen 2...
Har ändrat nu min konsoll lista det blir ¨så här
1 ;Xbox och Ps2
2:Gamecube
Tycker att de blir inga bra spel längre!
Inte dem som jag gillar iallfall.
Annars så är konsollen bra!
Det kommer massor med bra spel snart. Metroid Prime 2, Paper Mario, Starfox 2 och massor av andra.
konsolen e bra men om man tänker efter så e den smidigare än den feta kexboxen men ps2 har ju blivit mindre och den e ju typ smidigare men gamecube har ingen dvd ellr hårdisk och har bara ett spel där man kan spela online på.......och xbox har inget minneskort så om maan tänker ta med sig ett spel och forsetta hos någon kompis så måste man ta med sej hela kexboxen det kanske finns mineskort till xbox men jag har ALDRIG sett det i spelaffärerna så min lista konsolmäsigt =
1.kexbox
2.gamecube
3.por stationen 2 .......(skoja) jag mennar ps2
Jag gillar PS2.
stick har ivfån sony !
Gamecube e bäst och det finns inga barnspel te gamecube! :lol:
Gamecube e ju grymmast ;)
ja ved annars :lol:Gamecube e ju grymmast ;)
PS2!
finns vell visst barns pel till gc finns det vell till alla konsollerGamecube e bäst och det finns inga barnspel te gamecube! :lol:
det är bra ;)
ja det finns det
gamecube är bäst!