💬
Logga in
Fuska.se
Läs innan du skriver — Sommaruppdatering 2026 →

Vad Tycks?

73 svar · startad

jag har både game cube och ps2 och jag spelar nästan bara game cube men det kanske är för att jag har Animal Crossing!

Men herrgud vad ni prata om villken som är bäst dom som gillar Gc gillar Gc dom som gillar xbox gillar xbox dom som gillar ps2 gillar ps2 sluta och prata om det :evil: :evil: :evil:

12 Jun 2005

Game cube e det inge fel på.

Jag gillar i stort sätt mest Nintendo bara för att Mario och Luigi existerar ska ni veta... fast SSBM är det klart bästa.... Där finns det lilla extra...

13 Jun 2005

Jag håller med om att det är lite för mycket barnspel!Men till Xbox är det för mycket vuxen spel och till PS2 måste man köpa en multitap för att kunna spela 4 st.Ingen är perfekt!Men jag gillar spel stilen som GameCube har men jag har en PS2 också men jag giller så klart GameCube mest!

Ps2 satasar ju mer på sport spel vad jag har hört

Xbox satsar på sjut spel och såpel för äldre

GC har spel för alla åldrar så dom spelen gillar jag mest

Sen så gillar jag GC därför jag alltid har haft Nintendo konsoller när jag var mindre

14 Jun 2005

helt okej. det duger.

13 Jul 2005

Tycker också att det är helt okej men dom som vill ha mer action ska välja x-box istället! :zzz:

det är bäst det aeger och klart att det finns action spel

14 Jul 2005

Jo jo, men det borde göras fler...

Gillar dock inte krifs-spelen så mycket... Det blir mest bara skjuta... Vilket är tråkigt...

15 Jul 2005

Mario spelen gör det mycket roligare ju! :lol:

19 Jul 2005

Jag tycker det bra :)

Senast ändrad:

20 Jul 2005
↗ till inlägget

Jo jo, men det borde göras fler...

Gillar dock inte krifs-spelen så mycket... Det blir mest bara skjuta... Vilket är tråkigt...

vissa skjut spel är kul som tex Resident Evil... om det gills...

men jag gillar inte riktigt medal of honor spelen...

21 Jul 2005

Den ända nackdelen med GC är att den inte går att chippa.

Fast GC är ändå bäst.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in