Jag vet att de flesta här är anime,manga och hentai nördar, men finns det någon som gillar metallica? i såna fall vilken är eran favoritlåt? :kung:
Musik För Alla Män!
Ursäkta, är Metallica bara för "män"? :angry:
Jag tycker inte metallica är så jättebra, men dom suger inte heller.
Tacka jag vet GBG-Death metal!
Enter sandman, Cure och Seek and destroy är överlägeste dom bästa låtarna. Du vet visst inte vad Hentai är.
Varför ska Metallica bara vara för män nu då?
Alla har ju rätt att lyssna på vad de vill >_<
Ja, jag tycker om anime/manga, och ja, jag har lite (ganska mycket faktiskt x3) hentai/ecchi bilder och filmer på min dator, någe fel med det eller? >.>Jag vet att de flesta här är anime,manga och hentai nördar, men finns det någon som gillar metallica? i såna fall vilken är eran favoritlåt? :kung:
for whom the bell tolls är lätt den bästa låten :gitarr:
merallica suger lika hårt som hentai flickorna xP
nej, men jag tycker iaf inte om dom..kan bero på att jag bara hört en låt men men..
NEEEEEEEJ!!
Metallica är MYCKET SÄMRE >_>
tyst!! Metallica är det bästa bandet efter Maiden!!!!! :evil: :evil: :evil:
så du säger att metallica suger hårdare är hentai?
Ja
HAHAHAHAHAHA!!! Den var bra!! XD!!så du säger att metallica suger hårdare är hentai?
Jag sätter ju såklart Maiden på topp men efter Maiden så kommer ju Slipknot o sen efter Slipknot så kommer Metallica ;)tyst!! Metallica är det bästa bandet efter Maiden!!!!! :evil: :evil: :evil:
Jag är inte hentai fanns det är ju för porrit.
>_>
Kanske för att Hentai är porr? >_>
Twisted Sister äger ju alla <_<
jaKanske för att Hentai är porr? >_>
det finns la några bra låtar med Metallica. typ enter sandman....
fast Maiden äger dom lätt =)
sen, va e det för fel på porr? =)
Förnedrande för kvinnor?
aja, jag är ju kille så visst..men det är det enda felet med vissa P-rullar..dom är alltför förnedrande för kvinnor!
Men tecknad porr är bara fånigt..!