Varför få man inte använda en avatar som kan röra på sej?
Sidan skulle bli segare osv..
Inte så segare...
Jaha, har du testat om ett hundratals medlemmar använder en animerad avatar? Hela sidan skulle lagga sönder om t.ex någon skulle ha modem och alla i den tråden hade animerad avatar..
Mjo men sedan så är det störande som s*tan att läsa något där det blinkar som en julgran runt om kring typ.
Är medlem på ett visst antal forum som man får använda animerade avatars på, inte speciellt störande, seg eller några problem, sidan hade 75,000+ medlemmar.
jag hade en animerad GIF för ett tag sedan...
hade den i 10 mins bara för att testa...
bröt jag mot en regel? >_>
Joo.. Men inget farligt regelbrott.. :P, jag har sett en unge med animerad avatar, han fick ingen varning.
Det är därför jag inte firar jul :DMjo men sedan så är det störande som s*tan att läsa något där det blinkar som en julgran runt om kring typ.
Jo men som sagt.
En blinkade sak hela tiden asså.
Jag skulle fått epelepsi!
hehe(Manga Master @ 24/10-2004 20:27:26)Mjo men sedan så är det störande som s*tan att läsa något där det blinkar som en julgran runt om kring typ.
Det är därför jag inte firar jul :D
Jo men som sagt.
En blinkade sak hela tiden asså.
Jag skulle fått epelepsi!
jag vet när det blinkar hela tiden när jag läser jag blir nästan blir blind
det kunde finnas en knapp där var man kan stänga av avatarvisningen
Tror det går :unsure:
Jag ha varit medlem i en sida som e precis likadan som fuska.se me forum och allt...Där använde man animerade bilder...Så d va därför jag undrade men nu fatta jag!Thaanks
Jag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar.
Kan någon säga det? :huh:
Jag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar.
Kan någon säga det?
:huh:
http://forum.fuska.se/index.php?act=store&code=donate_moneyJag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar.
Kan någon säga det?
Du ska skriva medlemmens användarnamn och ett litet meddelande typ "Här kommer dina poäng" eller något liknande ;)
dt behövs inte ;)(Xray @ 26/10-2004 18:54:02)Jag har glömt hur man skickar poäng till andra medlemar.
Kan någon säga det?
http://forum.fuska.se/index.php?act=store&code=donate_money
Du ska skriva medlemmens användarnamn och ett litet meddelande typ "Här kommer dina poäng" eller något liknande ;)
men en ide är det inte bättre om man måste köpa en sak för runt 100000 poäng ett föremål asså den får man använda ?
Skulle det ?Sidan skulle bli segare osv..