var får man Gold Dust?
hjälp mig med Zelda: MAjora's mask snälla
om man tävlar mot goronerna på våren, asså när man har slagit bossen i snow head tempel, och viner mot dom så får man gold dust!
om du har Razor sword kan du uppgradera den med Gold dust till Gilded sword...ska du inte ha den till nåt annat kan du få 200 rupees för den i couriosy shop
kan man få bättre svärd än gilden.. en del säger att man ska döda röda o gröna figurer på fältet, men det e väl en lögn eller hur
ja det rä en lögn...men Great fairy sword är bättre än Gilded sword....
mm, tänkte väl, kan du hyper swingen med fairys sword, man ska bara snurra o trycka, så blir den kraftigare ändo!
den är kraftigare även om man inte gör den attacken...
jaja, men svärdet blir kraftigare än om man inte gör attacken
mmm...det ligger nåt i det
ja det klart att dte blir kraftigare med större sving...
vilket är erat favvovapen på MM? mitt är Powder keg
hmm... pilbåde och hookshot... samma som i OOT, eller Zora links saker han skjuter
jag gillar hans barriär..
ja, men den tar så mycket magi... det e synd.. vilken av förvandligarna gillar du mest (asså deku goron eller zora?) jag gillar mest Zora fast goron e grymmast!
ja, men den tar så mycket magi... det e synd.. vilken av förvandligarna gillar du mest (asså deku goron eller zora?) jag gillar mest Zora fast goron e grymmast!
har man Cheateu romani tar det ingen magi alls
hur får man alla spindlarna där man ska hjälpa en som håller på at bli en spindel jag hör dom i krukorna man kan inte få ta i dom jag har föresten 28 stycken hur många ska man :new_2gunsfiring_v1: ha
man ska ha 30 st för att klara det...om man hör nån i en kruka och det finns en kruka med svart ett hål i så kan man Goron dunka på det svarta hålet....då kommer det fram en
JAaaaaaaa :mrgreen: Det funkade tack :D
föresten har du set något spel som kallas "GHOST" såg ett begangnat på GAME :?: :? :?:
JAaaaaaaa :mrgreen: Det funkade tack :D
föresten har du set något spel som kallas "GHOST" såg ett begangnat på GAME :?: :? :?:
vad har det med tråden att göra???
mmm..den här tråden handlar om Zelda majoras mask