har ni FirstClass på era skoldatorer?
Firstclass
Ja i min förra skola.... Snacka om slöseri med tid -.-
t.o.m. Lunar e bättre
Vad är det?
det är ett program som man kan skicka mail med till kompisar och så till hela skolan jag var inne mkt först men nu börjar jag inte att vara inne där så mkt när jag inte är inne där på skol datorerna så är jag inne på en sida jag är inne på varje dag!
FUSKA.SE!
0013 du sa att du gick på dagis nu sa du ''på min förra skola'' haha du går inte på dagis jag visste det :lol:
japp, min kompis heter joel och hans firstclass blev joe
Jag säger död åt lunar, playahead och alla andra fjortissidor!
Länge leve fuska.se!!
jame jag gick på skola ett år inanna jag började jobba -_-det är ett program som man kan skicka mail med till kompisar och så till hela skolan jag var inne mkt först men nu börjar jag inte att vara inne där så mkt när jag inte är inne där på skol datorerna så är jag inne på en sida jag är inne på varje dag!
FUSKA.SE!
0013 du sa att du gick på dagis nu sa du ''på min förra skola'' haha du går inte på dagis jag visste det :lol:
vi har firs class på våra skol datorer men vi får inte gå in där
vi har firstclass på vår skola men jag går bara in där och massinbjuder alla hahahahaha!!!!!!!!!
håller med digJag säger död åt lunar, playahead och alla andra fjortissidor!
Länge leve fuska.se!!
Aha, är du barnarbetare eller nåt? 12 år och jobbar..?(0013 @ 17/11-2004 11:25:16)det är ett program som man kan skicka mail med till kompisar och så till hela skolan jag var inne mkt först men nu börjar jag inte att vara inne där så mkt när jag inte är inne där på skol datorerna så är jag inne på en sida jag är inne på varje dag!
FUSKA.SE!
jame jag gick på skola ett år inanna jag började jobba -_-
hehe det kanske han är :P
vi har fc på våra skoldatorer
jaa, vi har en "tjelvar" adress..
mm min skola har det också
Mitt användarnamn är bo95daha...
vi med
Ok
Vi har det på våra skoldatorer och jag har det på min data.har ni FirstClass på era skoldatorer?
Samma här! ;)(Delfa @ 24/12-2004 10:20:02)har ni FirstClass på era skoldatorer?
Vi har det på våra skoldatorer och jag har det på min data.