sidan har blivit jätte seg!nu har datorn fröst 3 grg!! :angry:
Nåt Har Hänt!
händer för mig att datorn hackar upp sig när man skriver eller rullar med skrollen för snabbt ner då blir det typ d*mp
ja, dt har hänt mig med!! :angry:händer för mig att datorn hackar upp sig när man skriver eller rullar med skrollen för snabbt ner då blir det typ d*mp
använder du skrollen? ;)(Shark @ 29/10-2004 18:11:49)händer för mig att datorn hackar upp sig när man skriver eller rullar med skrollen för snabbt ner då blir det typ d*mp
ja, dt har hänt mig med!! :angry:
såklart
jaa jag har en windows XP som aldrig förut har hackat upp sig på nått ;)såklart
men det kan väll ha varit att man har ganska fullt så datorn blir lite seg...
gör du många avatarer?
min hackar inte när jag scrolar
det är ju bra... men du är glad ändå!!!
om du inte har något vigtigt att bäretta så håll det för dig självdet är ju bra... men du är glad ändå!!!
scrollen hackade förut för mig men nu går det bra!
ja nu går det faktist bättre för mig medscrollen hackade förut för mig men nu går det bra!
när jag skaffade bredband så händer dt inte så ofta... :zzz:
Jag har inga problem med Fuska.se när det gäller lagg.
vad e lagg?
lagg=hackingar typ buggar eller vad man ska säga
Om man scrollar för snabbt så kanse det händer mer men om man inte scrollar så snabbt så...vem vet... ;)
Om man scrollar innan sidan laddat färdigt brukar den hacka upp sig lite grann. Händer mig på alla datorer.
jaa... som vanligtOm man scrollar innan sidan laddat färdigt brukar den hacka upp sig lite grann. Händer mig på alla datorer.
det kan vara det är mycke trafik hela tiden :osidan har blivit jätte seg!nu har datorn fröst 3 grg!! :angry: