1. Är det inte jobbit med tränandet och ätandet? :huh:
2. Hur ofta måste man träna och äta? :unsure:
3. Är uppdragen svåra?
4. Är det bra grafik?
5. Är vapnen bra? :rolleyes:
1. Är det inte jobbit med tränandet och ätandet? :huh:
2. Hur ofta måste man träna och äta? :unsure:
3. Är uppdragen svåra?
4. Är det bra grafik?
5. Är vapnen bra? :rolleyes:
1. har bara ätit 2 gånget och har inte sett ett enda gym fast jag har spelat 2 timmar.
2.vet inte fast det borde vara nån mätare nånstans
3.nja första är lite halvsvårt med cykeln men nja har inte kommit så långt.
4.ja, fast nästan lika som vice city
5.ja,det är klart.
det finns en del buggar har jag sett i spelet.
Jag äter typ 5 pizzor om gången så slipper man äta på ett tag, tränar har jag gjort nån gång, går ganska snabbt.
Grafiken är mycket bättre än Vice City.
Vapnen är bra...fast jag fuskar inte så jag har bara haft pistol och Uzi
5. fett sköna ;)
Säger min kompis kusin5. fett sköna ;)
1. nä, dt går bra.dt e inte så svårt...
2.äta måste man när gubbens liv e inte 100% ;)
och träna, jaaa, dt ser man själv när han börjar bli fet, men om man äter för mycke, ja då måste man gå till gymet
3.nä, inte så men jag har inte kommit så långt
4.ungefär som vc
5.haft inte så mycke men: BRA!!! :lol:
tips: i pizza resturangen finns en eldsläckare!!!! :student:
Det med eldsläckaren visste jag inte...
hade redan hittat den
Ska se om jag hittar den...hehe
eldsläckarn finns i resturanger
jag har en fråga:Är san andreas världen stor?? :huh: ( jag har inte gta:sa <_< )
och har ni sett dena bilen(ford gt40) någon stans :huh: http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/A_100.jpg
jag har inte sett den, finns nog inte i los santos(har bara klarat några få uppdrag <_< :( )
det var synd det skule varar kul att veta
men bilden e från san fierro
Du måste klara en updrag sen kommer gymmen fram.Jag har klarat Men den här hip hop bilen man ska stutsa med och så har jag klarat andra updraget efter.ät inte mycket han blir trögare jag fick lov och banta gav honom typ 5 super menyer åt gången1. har bara ätit 2 gånget och har inte sett ett enda gym fast jag har spelat 2 timmar.
5.ja,det är klart.
nice B)(0012 @ 31/10-2004 11:48:24)1. har bara ätit 2 gånget och har inte sett ett enda gym fast jag har spelat 2 timmar.
5.ja,det är klart.
Du måste klara en updrag sen kommer gymmen fram.Jag har klarat Men den här hip hop bilen man ska stutsa med och så har jag klarat andra updraget efter.ät inte mycket han blir trögare jag fick lov och banta gav honom typ 5 super menyer åt gången
dom kanske har tagit den från LV och kört till SF med den..för att (super) sportbilen i SF heter ZV 350 eller nåt såntmen bilden e från san fierro
varifrån kommer den då?(max99 @ 31/10-2004 16:05:45)men bilden e från san fierro
dom kanske har tagit den från LV och kört till SF med den..för att (super) sportbilen i SF heter ZV 350 eller nåt sånt
Jag har inte hittat några vidare snygga bilar ännu, har några uppdrag kvar på första staden...
ZV 350 kommer från SF men jag e i LV men jag har inte sett den bilen men jag har sett en coolare som heter turismo