ja det är klart?
som jag sa så är det ett kommando
bara admins/serverägaren kan sätta på det ifall man bara går inpå en public server och skriver t.ex sv_gravity 0 så händer det inget.
ja det är klart?
som jag sa så är det ett kommando
bara admins/serverägaren kan sätta på det ifall man bara går inpå en public server och skriver t.ex sv_gravity 0 så händer det inget.
Du kan bara göra det på din egen server inte på andras.när man skriver sv gravity 0 så stannar man i luften ju mindre poäng för gravity desto högre flyger man
fast när man hackar så tycker jag att man ska bli ip bannad
Ja dem förtjänar det.
Njaa..ett år är ganska lång tid om ni tänket efter..-.-
Min kompis blev bannad för evigt för att jag locka honom till en anti-cheat server.
men det var inte jag som fuskade det var min kompis som låna mitt account
0012, hur lockade du han.. l0l, du kan inte locka..
mjo, det går att locka folk..säger att det e n00bs som förtjänar att bli aegda av en n00b som har fått haxx..
Wille jag visste att han hade fusk ¨så jag skrev till honom på steam gå in i den här servern vi körde runt i 20 minuter så såg jag honom aldrig online för evigt :) Det är inte nån från vår skola nej nej :) .0012, hur lockade du han.. l0l, du kan inte locka..
Då var det inte du som låste han.
Om man har fusk och går in i anti-cheat server blir man bannad B)Då var det inte du som låste han.
Fortfarande inte du som låste han ?;)
Jo men jag sa att vi skulle köra i den servern B)Fortfarande inte du som låste han ?;)
orka tjafsa..jaja, en kille blev perm. bannad..so what? finns ju bara jävligt många hackande n00bs kvar..
jag e ingen fuskaare jag har aldrig fuskat när jag lirat online men jag har fuskat när jag har lanat men då har mina kompisar vetat om det
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in