fiskbullar???ja... spyttipanna e ÄCKLIGT.. Men våra fiskbullar E BÄST!!!!
Ni borde komma och testa dom.. mjuka med Jätte god sås till + potatis
vet du vad du säger??
fiskbullar???ja... spyttipanna e ÄCKLIGT.. Men våra fiskbullar E BÄST!!!!
vet du vad du säger??
Jag tänker bara på adressändrings reklamen när folk säger fiskbullar...
äckligaste maten är ju fiskratäng under ostäcke
fiskbullar??? Vet du vad du säger??
Jo... vad menar alla med att dom e som studsbollar???? våra e mjuka med VÄRLDENS godaste sås till, och potatis.....
äkligaste maten är ju pyttipanna ärtsoppa och falukorv
Gillar man inte maten, käkar man 20 tals knäckebröd som man kaklar med 40 paket/brödet..
Han kanske gillar maten han är tacksam kanske fisk bullar är gott ju(Shark @ 13/11-2004 22:28:14)ja... spyttipanna e ÄCKLIGT.. Men våra fiskbullar E BÄST!!!!
fiskbullar???
vet du vad du säger??
Det äckligaste i våran skola är ärtsoppa.Det smaker skit!!!!!
Var tacksam att du får mat några får inte ens varför säger du det smakar skit <_<Det äckligaste i våran skola är ärtsoppa.Det smaker skit!!!!!
Egentligen tycker folk inte om ärtsoppa bara för att deras föräldrar inte matar dom med ärtsoppa.
kattmat
all stensängens mat e SKIT GOD jag går typ dit för att äta
riset i vår skola smakar bara salt....
Men åhhh!Tarej i A****t vafan om vi tycker matpatrullen inte gjör god mat får vi säga det. :PAlt är gott förutom putipana.ni ska vara tacksama att ni får mat så att ni inte behöver hämta fick pengar till det.
den äckligaste är ju pyttipanna
Matti du skojjar med krig(Herr.Kaio @ 03/11-2004 10:26:42)(nebbig @ 03/11-2004 10:20:19)FISKBULLAR ÄR DET ÄCKLIGASTE,AVSKYVÄRDASTE,MEST STINKANDE,SOM FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaa, men de är kul som studsbollar...
Annars är de avskyvärda...
Vi hade fiskbulle krig i matsalen en gång! :lol: :lol:
Stockholm har bästa mat så inget att klaga på där
I våran skola i Stockholm klagar alla på maten. -_-
Sparris soppa ush!! Höll på att spy när jag åt det..sog ut som en spya med sparris i....vad äkligt! Gillar inte fisken heller men äshh vad skriver jag jag avskyr skolans mat...Sandareds Skola är ju så fattig så maten är oätlig...
jamen vad tror du? ganska självklart att jag ljuger. :huh:(Mic_93 @ 03/12-2004 19:46:16)(Herr.Kaio @ 03/11-2004 10:26:42)(nebbig @ 03/11-2004 10:20:19)FISKBULLAR ÄR DET ÄCKLIGASTE,AVSKYVÄRDASTE,MEST STINKANDE,SOM FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaa, men de är kul som studsbollar...
Annars är de avskyvärda...
Vi hade fiskbulle krig i matsalen en gång! :lol: :lol:
Stockholm har bästa mat så inget att klaga på där
I våran skola i Stockholm klagar alla på maten. -_-
Matti du skojjar med krig
nån grå röra som hade ryck :blink:
Gå med i matrådet och få det bättre då! Jag gick med i matrådet, och nu har jag inte längre något att klaga på. Vi får t o m müsli till filen, svingod!
Klaga på hos rektorn, arbeta lite och få det bättre.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in