Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

jag kommer inte vidare i "historien". när jag har klarat av kapitlet "International Ties" och trycker på "continue story", fortsätter det neråt, så att jag kommer dit var det tillslut blir "Poor End" med "high-rise terror" som sista kapitel. Men jag kommer inte vidare till höger från "international Ties". när jag har klarat av sista updraget i "high-rise terror", altså där man skall fightas med koreanska generalen Kim, kan jag bara välja "replay episode" när det är klart...kan någon snälla sega hur jag kommer vidare till de bättre sluten från "international ties" ?? jag har gjort alla andra kapitel färdiga till 100%, så det är inte fast i det. hjälp snälla :(

Redigerat av spitfir3
Skrivet

När du har vunnit generalen Kim är spelet slut var det det du ville veta, försök uttrycka det bättre.

Skrivet

jo, då kommer det första slutet av 3 stycken. det finns 3 olika slut i spelet beroende på vilka uppdrag du väljer att spela. det finns ett dåligt slut: och det är dit jag kommer hela tiden. sedan finns det ett medelmåttigt slut, och ett bra slut. men jag lipper bara till det dåliga slutet. ikonen för kapitlet där man kommer till de bättre sluten har kommit upp på skärmen, men jag kan inte trycka på den. detta blev en lite roddig förklaring men en som har spelat true crime bör förstå :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...