jag har hört att det ska bli olagligt att chippa konsoller varför
och när kommer lagen att träda in kraft egentligen :( .
jag har hört att det ska bli olagligt att chippa konsoller varför
och när kommer lagen att träda in kraft egentligen :( .
dt skulle va tycket om de gjorde så!!!
om dt blir så, blir dt som attt ladda ner musik..
Vaaaaaaaaaaaa varför det grrrrrrrrrrrrrrrr varför ska alt vara olagligt fyfan
fatta inte heller..
Chippa nu då..
Det är lite dumt att man inte får chippa, men när man sen bränner spelen till konsollen så kan jag börja första tv-spels bolagen...
vad menar duDet är lite dumt att man inte får chippa, men när man sen bränner spelen till konsollen så kan jag börja första tv-spels bolagen...
vadå du var emot mig ju för att jag hade chippat..Vaaaaaaaaaaaa varför det grrrrrrrrrrrrrrrr varför ska alt vara olagligt fyfan
Det kanske ska bli det ja.. Men chippa nu så kan de inte busta er.
Dom förlorar ju pengar när folk bränner spelen. Då förlorar ju dom som gör spelet/n pengar.(kevve @ 31/10-2004 21:42:43)Det är lite dumt att man inte får chippa, men när man sen bränner spelen till konsollen så kan jag börja första tv-spels bolagen...
vad menar du
gta san andreas har ändå kommit ut (till er som gillar det) och vi har tur och kan hinna köpa det om man har chippat sitt ps2!
ja, dt förvånar mig med att han sa dt...(max99 @ 01/11-2004 10:47:28)Vaaaaaaaaaaaa varför det grrrrrrrrrrrrrrrr varför ska alt vara olagligt fyfan
vadå du var emot mig ju för att jag hade chippat..
Till er som inte vet, man kan använda chippet till andra saker än att köra brända spel på.
till vadå??
Spela importerade spel.
dt e bra..
ja det vet jag..dessutom vad menar ni med x-chip?
mitt heter Mecias...
jag lästa det på en hemsida
vadå?
det finns olika chip ju
mitt heter messiha2 pro
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in