💬
Logga in
Fuska.se

Anmäla

15 svar · startad

Jag kan inte anmäla, jag får detta meddelande:

mySQL query error: SELECT m.name, m.email, mod.member_id FROM ibf_moderators mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='19' and mod.member_id=m.id

mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='19' and mod.member_id=m.i

mySQL error code:

Date: Monday 01st of November 2004 11:51:15 AM

Bossen Admin

hmmm funkar fint för mig.. Är det så på alla inlägg eller på bara ett?

Hände samma sak när jag försökte anmäla ditt inlägg.

det funkar inte för mig heller och jag har försökt på flera olika ställen :S

Fiskare

Funkar med denna testanvändare med :S Pröva och logga ut/in.

sorry, admin det funkar fortfarande inte

det står;

mySQL query error: SELECT m.name, m.email, mod.member_id FROM ibf_moderators mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='5' and mod.member_id=m.id

mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='5' and mod.member_id=m.id
mySQL error code: 
Date: Monday 01st of November 2004 12:38:01 PM

Kommer det upp när du har skrivit anmälningen och tryckt på "Skicka" eller kommer det upp när du trycker på "Anmäl"?

det kommer upp när jag har skrivit in anmälan och sedan skicka, då kommer det upp.

funkar för mej :D

Går inte häller för mig det hände så också förut i fuska när man inte kunde gå in

Bossen Admin

Helt sjukt fel.. Koden hade plötsligt slutat fungera så fick fixa en helt ny.. Aja nu funkar det och anmäla igen iaf :)

bra, tack så mycket

Det funkar nu... :)

Hände samma sak när jag försökte anmäla ditt inlägg.

Admins inlägg?? ;) :huh:

Ja!

2 Nov 2004

bara för att testa säkert :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in