Finns det fusk till Super mario sunsine och MK:DD?
Fusk MM:DD och SMS
jag vet att d itte finns fusk tilpl mk:dd men till sms vet jag inte
det finns ju genvägar på Mkdd men jag vet inte om du ser det som fusk
Ja, det finns väl till båda delarna. På Mariokart: Double Dash så finns det genvägar, och på Super Mario Sunshine så finns det hemliga stjärnor.Finns det fusk till Super mario sunsine och MK:DD?
ja det finns bara 70 banor typ på SMS
men man kan få 120 eller nåt sånt
ja ha fått 73
FINNS DET 70 BANOR PÅ SMS...jag har bara hittat 8...
zelda_proffset: ne jag ser d itte som fusk...
ja har klarat alla stjärnor på alla banor på SMS men jag har bara 116 stjärnor.. hittar inte resten av de blå mynten!!
Nej, det finns inte 70 banor.FINNS DET 70 BANOR PÅ SMS...jag har bara hittat 8...
Men hallå alla, ska man skriva fusk i den här tråden eller ska man säga hur långt man har kommit? :mrgreen: :) 8) :arrow:
FINNS DET 70 BANOR PÅ SMS...jag har bara hittat 8...
det finns bara 8 världar (tror jag) men i dom finns typ 70 olika banor
på gelato Beach kan jag bara få 8 stjärnor...det går inte att få fler...detsamma gäller Pinna park..
för det första:man kan inte fuska på ett mario spel
för det andra:det finns fler än åtta stjärnor på varje bana,tror det finns tolv eller nåt sånt
nää...hur får man de sista 4 då,..den sista jag tagit på Gelato beach är den dära stora melonen till festivaalen...man kan nog också få en stjärna om man samlar 100 mynt??
det är en av dom fyra sen finns det en massa gömda
Det finns 11 stjärnor på alla banor. 8 episoder = 8 stjärnorför det första:man kan inte fuska på ett mario spelför det andra:det finns fler än åtta stjärnor på varje bana,tror det finns tolv eller nåt sånt
2 extra-stjärnor.
1 100-mynts-stjärna