💬
Logga in
Fuska.se

Varje Cigrett Du Röker Dör Du 5 Min Tidigare!

36 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

för varje cigrett du röker dör du 5 min tidigare! så rök alldrig det är inget gammalt skrock utan det är vetenskapligt bevisat!

Nivå 0 · Nykomling

Hmm...det där lät ju inte bra...

tidig... :huh:

det visste jag och jag tror inte att någon röker här på fuska förutom kanske dom vid 15års ålder och kanske några modds och admin... :) ;)

även om man inte dör 5 min tidigare så är det inte bra att röka

Nivå 0 · Nykomling

Precis.. den inställningen ska man ha till alla droger.

1paket är=1halft glas *nåt väldigt faligt*

Nivå 0 · Nykomling

Tur att inte någon i min familj röker. Men kan känner en massa som gör det iaf.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

om en min mamma skulle röka skulle jag drabbas mer av det än hon eftersom röken går ut genom luften så det är egoistiskt att röka! samtidigt och desutom tänker många ungdommar men vaddå? jag röker bara marbro light men light är farligare än vanlig eftersom man drar in luften djupare med light.

Nivå 0 · Nykomling

När man är i 18-års åldern så är det grupptryck som gör en att börja röka.

Nivå 0 · Nykomling Bambi

1paket är=1halft glas *nåt väldigt faligt*

:P.. Kanske tjära, ej säker.. :P
Nivå 0 · Nykomling

Visste jag redan, fast det är ändå inte bra..

Nivå 0 · Nykomling

Man bestämmer ju själv om man vill röka eller ej.

Nivå 0 · Nykomling

om en min mamma skulle röka skulle jag drabbas mer av det än hon eftersom röken går ut genom luften så det är egoistiskt att röka! samtidigt och desutom tänker många ungdommar men vaddå? jag röker bara marbro light men light är farligare än vanlig eftersom man drar in luften djupare med light.

Röker du?
Nivå 0 · Nykomling

du skulle inte alls drabbas mer av röken än henne...

det e som vanliga luften.. när du andas in så kommer det in en femtedel syre(eller vad det nu är) och andas ut kanske ca. en tiondel syra.. samma sak är med röken.. och om du inte typ.. ger mun-mot-mun metoden så blandas det även ut med den vanliga luften och blir inte så "koncentrerad".

Nivå 0 · Nykomling

Det kallas passiv rökning och dom som utsätter sina tex barn för det är egoister! Ingen i min familj röker förutom morfar.

Nivå 0 · Nykomling

Det kallas passiv rökning och dom som utsätter sina tex barn för det är egoister! Ingen i min familj röker förutom morfar.

ja.. men det är inte farligare än om man röker..
Nivå 0 · Nykomling

Jaa..Klart man gör? Har jag sagt nåt annat ? <_<..
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror inte detta är riktigt sant faktiskt!

Min farmor rökte som f*n när hon var ung och hon är snart 80 nu.

Kan det vara att hon skulle bli runt 90-100 år isåfall?

Nivå 0 · Nykomling
(Mellanmjölk @ 02/11-2004 18:40:12)

Jaa..Klart man gör? Har jag sagt nåt annat ? <_<..

nej.. men vissa andra har sagt det

Har rökt vattenpipa en gång.

Smaka skitgott.Smaka äpple men det kanske var för att det var äpplesmak på tobaken.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in