Halo 2 verkar vara ganska häftigt :!: :!:
Halo 2
jag tycker ettan e bäst....men tvåan kan ju va bättre
Halo 2 är mycket bättre än Halo. En bra uppföljare.
det e skit kul jag har det på datan på x-box emulator
Halo 2 rockar fett! Jag längtar som f*n tills det kommer ut i Sverige! Vill ni se en Halo 2 trailer? Om du inte har windows media player9 så kan du ladda ner den där. Välj vilken trailer du vill se också. Det kan ta ett tag att ladda ner men det är det värt 8) :
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js..._title=Halo%202
jag har sett trailern! den e skitbra!
Härligt! Visst är det grymt mycket bättre grafik, vapen och fordon i den. Både medspelaren och fienden är smartare i halo 2. Roligt att det går att hoppa på en ghost och slå ner monstret! 8) 8)
Härligt! Visst är det grymt mycket bättre grafik, vapen och fordon i den. Både medspelaren och fienden är smartare i halo 2. Roligt att det går att hoppa på en ghost och slå ner monstret! 8) 8)
Hur kan medspelaren bli smartare?
Det står i Player1 iaf. De tar väl skydd mera eller nåt.
Botarna menar han tror jag
En sak till som är kung, är att man kan låta medspelarna köra bil och Master Chief står i akterkanonen :D
Halo 2 värkar ju as brA! :D
HALO 2 ÄGER någon som har varvart halo? jag har gjort det på alla svårighets nivåer
Jag hade klarat ut det men råkade deleta min profil så jag gjorde en ny och har nästan klarat ut spelet då (3 banor på legendary kvar).
HALO 2 ÄGER någon som har varvart halo? jag har gjort det på alla svårighets nivåer
Jag har,på alla grader, man får se en film på slutet!
coolt men jag har inte klarat det än :roll:
jag har klarat det!:P
Halo 2 rockar fett! Jag längtar som f*n tills det kommer ut i Sverige! Vill ni se en Halo 2 trailer? Om du inte har windows media player9 så kan du ladda ner den där. Välj vilken trailer du vill se också. Det kan ta ett tag att ladda ner men det är det värt 8) :http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js..._title=Halo%202
Det e ingen trailer det e bilder :cry:
det e synd på filmen för man får inte se hans ansikte =(