Gäst virrs Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Finns dt nån svävare till gta sa?.. jag har hittat skimmer och en seasparrow men ingen svävare?? nån som vet vart den finns.. PS nån som har klarat ut gta sa än? Redigerat 4 November 2004 av virrs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 det finns ingen tror jag. vem har sagt att det skulle finnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jo, dt finns.. man kör en i ett uppdrag senare sen i spelet har kommit dit nu + att jag har hittat svävaren:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Man kan fixa det med kod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Nödvändigt att dra upp en 2-3 år gammal tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Ja! Var den såå gammal. Mem det finns en kod. kolla lite i i fusken. Jag har hittat svävaren men vet inte riktigt var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Koden till dator: K G G G D K P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 ja det finns det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Nödvändigt att dra upp en 2-3 år gammal tråd? - Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg