Har någon läst Halo böckerna The fall of Reach, The flood och The first strike förutom jag?
Haloböckerna
Nej det har jag inte gjort, jag har inte äns hört talas om dom. Men kanske ska köpa nån. :D
Jag har alla tre, men läst dom har jag inte gjort :D
Hehe, vadå onödigt :DJag har alla tre, men läst dom har jag inte gjort :D
Men nej jag har dom inte.
Är det inte fel forum? Efter som det är väl böcker? :huh:
Jaja men om Halo som är ett tv-spel :DÄr det inte fel forum? Efter som det är väl böcker? :huh:
som även finns till pc och därför borde den ligga i allmänt eller intressen(Halo_Master @ 06/11-2004 16:40:09)Är det inte fel forum? Efter som det är väl böcker? :huh:
Jaja men om Halo som är ett tv-spel :D
Vadå böcker om Halo 2 :blink:Har någon läst Halo böckerna The fall of Reach, The flood och The first strike förutom jag?
Mjo.. Har inte haft tid. Och inte nån större lust helle :P(Halo_Master @ 06/11-2004 16:06:39)Jag har alla tre, men läst dom har jag inte gjort :D
Hehe, vadå onödigt :D
Men nej jag har dom inte.
Ska försöka läsa som fasen i jul..
Aldrig hört talas om :D
Wow visste inte att det fanns böcker om Halo..
Det är egentligen Noveller och jag har inte läst dom men jag önskar mig dom i julklapp. :)
ganska nördigt egentligen...
Samma härDet är egentligen Noveller och jag har inte läst dom men jag önskar mig dom i julklapp. :)
Nåt att skryta med eller? eller värt att göra en tråd om? Éller bara nåt sätt för dig att försöka få uppmärksamhet?Har någon läst Halo böckerna The fall of Reach, The flood och The first strike förutom jag?
Jag har förövrigt alla tre och har läst dom också
böcker vad f*n ska man med böcker till man får veta allt i spelet :P och speln är roligare hehe ni är ganska hårt halo nördar :)
det handlar ju typ om efter och före spelet eller nåt sånt..
Kolla sfbok.se och sök på Halo så kommer dom..
Jag köpte dem på internetbokhandeln.se
det är inga noveller det står novell på engelska men det betyder roman på svenska inte novellDet är egentligen Noveller och jag har inte läst dom men jag önskar mig dom i julklapp. :)