Gäst Hulk746 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Tjena ! Jag Måste Berätta En Sak ! Ni Måste Jobba Som Äkta Bobbor :lol: Bakgrunder Nu! Alltså Jag förstår inte programet flash mx 2004 *nånting sånt hette det* Man designar Spelet Där ! Men Fattar inte ett Dugg!! Nån Som Kan Förklara? jag har flash mx hemma och man kan inte göra 3d spel i de men man kan iaf göra filmer och 2d spel så det är shockwave du behöver fast jag kommer inte ihåg vad de programmet som man gör shockwave spel i hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (spiderman2 @ 18/11-2004 14:50:40) Tjena ! Jag Måste Berätta En Sak ! Ni Måste Jobba Som Äkta Bobbor :lol: Bakgrunder Nu! Alltså Jag förstår inte programet flash mx 2004 *nånting sånt hette det* Man designar Spelet Där ! Men Fattar inte ett Dugg!! Nån Som Kan Förklara? jag har flash mx hemma och man kan inte göra 3d spel i de men man kan iaf göra filmer och 2d spel så det är shockwave du behöver fast jag kommer inte ihåg vad de programmet som man gör shockwave spel i hette Tjena :lol: Jag vet. Där Kan Vi Fixa Vårt 2D Spel *Som habbo* :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Mmmm. men asså vi kan inte ha samma grafiker som habbo hotell... det måste vara anorlunda... Frågan e då om det blir lika populärt Lungt < Kommer Nog På Grafiken :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hoppas spelet blir bramen vi måste väl ha en chatt som på habbo eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 ljudet kan jag fixa kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 bra spiderman2 men kan jag hjälpa till??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 LoL :lol: Såklart :D Du Kan Bakgrunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Borde vi inte ha rätt så många ljud? för att habbo har typ 3ljud :S Vi borde ha typ åtminstånde 10. Sen så borde man jkunna göra mer med gubben, man kan ju bara vinka och dansa... man borde kunan göra andra saker som att Fisa kanske :P + jag kan nog fixa lite möbler å sånt ;) (Bilder) Här är den första! Namn: Exotisk Växt Mynt: 3mynt Redigerat 18 November 2004 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Men typ hc möbler daaa ska man ha nåt lixom rare nåt ting sånt så det blir lite värde annars är det inge kull om alla har alla grjer då blir det inte så kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Mm håller med men har nån en idé? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag tror inte d komemr o funka för du måste betala en summa varje år eller månad oså om u inte kan fixa typ som att du tjänar pengar på att andra beställer habbomynt så koemmr det inte hålla en vecka typ... men d e ju upp till dig så... men kolla först så du har pengar för det kostar några hunr om månaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 annars kan jag försöka göra en rare möbel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg