💬
Logga in
Fuska.se

Soul Calibur 2

15 svar · startad

Trådstartare #1

Jag kommer inte dit! Hur tusan ska man klara det där uppdraget egentligen så att man kommer dit? Jag kommer till taki men hon försvarar sig hela tiden, greppningar gör ju ingen skada knappt på henne. Sedan måste man vara på typ level 75 eller något va? jag är några levels över, blir det lättare att vinna om man har en bättre level eller?

Bambi

Har det på boxen och jag tyckte aldrig det var särskilt svårt? Testa att köpa nya vapen eller använda en annan karaktär.

den bästa karaktären e talim

Trådstartare #4

Sgrunt, så du menar att du är överlägsen? :P Jag har köpt alla vapen osm går hittills och jag har testat flera karaktärer, vilken använde du? Hoppas du inte säger spawn för han finns ju inte på gc.

Bambi

Nightmare brukar väl funka fint? Och nej, jag använde inte spawn :)

Jag kommer inte dit! Hur tusan ska man klara det där uppdraget egentligen så att man kommer dit? Jag kommer till taki men hon försvarar sig hela tiden, greppningar gör ju ingen skada knappt på henne. Sedan måste man vara på typ level 75 eller något va? jag är några levels över, blir det lättare att vinna om man har en bättre level eller?

:huh: JAg har det inte,men det borde väl vara lättare med en högre level

Ta Necrid och gör på hon kommer till kanten och gör en ring out(lätt med Necxrid)

Var typ Kalik på alla uppdrag =D

8 Nov 2004
Trådstartare #9

um... kilik... 0013: man kan ju typ bara göra ring out med necrid, hans attacker skadar inget.

16 Nov 2004

den bästa karaktären e talim

Nee..misturugi o voldo

um... kilik... 0013: man kan ju typ bara göra ring out med necrid, hans attacker skadar inget.

ehm jo dom skadar? :huh:
Trådstartare #12

Jag hade nog fel vapen, det kan ju ha berott på det, men nu har jag klarat hela spelet iallafall!

heh... grattis :P

om nån har problem så är det bara vara link gå till kanten och gör greppet B+A om jag mins rätt så blir det ring out ;)

alla har fel man ska vara maxi

200 inlägg

Senast ändrad:

maxi eller han med staven är ju best

Senast ändrad:

17 Nov 2004

Jag hade nog fel vapen, det kan ju ha berott på det, men nu har jag klarat hela spelet iallafall!

Tack vare mig :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in