💬
Logga in
Fuska.se

Bråk?

86 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Förra veckan (innan lovet) när jag var vid slöjden så gick 3 st 7:or bredvid mig. Jag kännde mig ganska hotad av en konstigt anledning. När jag tittade ner så kom det en kille bakifrån och knuffade mig.

Dock så fick jag ner en lät så han inte kunde röra sig. Sen började man tänka på dom andra. :o Sen knäade en mig. Lärarn kom och avbröt allt. När det började bli kul. :rolleyes:

Till frågan: Blir ni ofta spöad? Eller är ni spöarna?

Jag tillhör spöarna isåfall :kung:

I'm kicki'n their ass!

Nivå 7 · Fuskare

nja, det skulle vara när någon muckar med en som man spöar dom men annars så e ja lugn..

hehe, jag, spöad? haha..rolig tanke ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Förra veckan (innan lovet) när jag var vid slöjden så gick 3 st 7:or bredvid mig. Jag kännde mig ganska hotad av en konstigt anledning. När jag tittade ner så kom det en kille bakifrån och knuffade mig.

Dock så fick jag ner en lät så han inte kunde röra sig. Sen började man tänka på dom andra. :o Sen knäade en mig. Lärarn kom och avbröt allt. När det började bli kul. :rolleyes:

Till frågan: Blir ni ofta spöad? Eller är ni spöarna?

Jag tillhör spöarna isåfall :kung:

Haha hotad av 7:or...

En tjej i 7:an kalalde mig bög för att hennes kille i åttan hade armen på min axel sen har itne 7:orna gjort mej nåt onte

Men jag brukar slåså med Blondie de tär kul :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vi slåss alltid :D. Iaf på skoj..

Nivå 4 · Lärling

ja när det blir fight mellan jag och nån annan så spöar jag han hehe

En gång blev det så råka skjuta bollen hårt på min kompis så fick han damp han bara retades så Blev jag het :evil: Fick utbrott så så sprang jag på honom med full kraft han ramlade så slängde han en planka fegt <_< Så sprang jag och mina kompisar efter Jag ropade Counter-terrorist anfaller Terrorist attack Go ,Go , Go, !

8 Nov 2004

nja, det skulle vara när någon muckar med en som man spöar dom men annars så e ja lugn..

hehe, jag, spöad? haha..rolig tanke ;)

Hehe, precis ;)
Nivå 5 · Fuskare

Jag blir inte spöad..

hahaha hotad av 7or..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Jag blir inte spöad och spöar inte folk om dom inte muckar gräll med mig så klart då måste ju man ingripa. :angry:

9 Nov 2004
Nivå 2 · Novis

ingen vågar mucka med mig längre.....

Nivå 4 · Lärling

ja ingen muckar med mig hehehe :P :P :P :P :P

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Ehm, jag slåss när jag måste, annars aldrig. Spöad blir jag inte heller, inte annat än på skoj.

Nivå 6 · Fuskare

I sexan var en kille elak mot min kompis, då tryckte jag upp honom mot väggen och tvingade honom att sluta att vara elak mot henne. Efteråt blev han tyst så fort jag kom i närheten och han var äldre än mig.

Jag har inte direkt slagits men jag har skrämt vissa till tystnad, när dom har varit elak mot en tjej i min gamla skola för att hon inte klädde sig i de populäraste klädderna och inte lyssnade på NRJ. Men det brukade oftast sluta med att dom kallade mig för hora eller någe liknande!

I sexan var en kille elak mot min kompis, då tryckte jag upp honom mot väggen och tvingade honom att sluta att vara elak mot henne. Efteråt blev han tyst så fort jag kom i närheten och han var äldre än mig.

Jag har inte direkt slagits men jag har skrämt vissa till tystnad, när dom har varit elak mot en tjej i min gamla skola för att hon inte klädde sig i de populäraste klädderna och inte lyssnade på NRJ. Men det brukade oftast sluta med att dom kallade mig för hora eller någe liknande!

Rätt åt honom.
10 Nov 2004
Nivå 1 · Novis

hahaha hotad av 7or..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Du vet inte ens hur gammal han är HAHAHAHA.. ÖH..

jag slåss bara om jag blir förbannad på nån..

Nivå 3 · Lärling

jag får ner en i sexan varje dag fast jag går i 4an sen har jag klått en 8a en gång åckså det var kul faktist dom muckar gräl ju

17 Nov 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

jag och min kompis slåss jämt och är arga på varandra i typ 30 sek efter åt.... min kompi e 2m och väger 97 kilo och tränar på gym 2 dar i veckan... jeg e ca 1,65 och väger 63 kilo ändå tar jag han jämt...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in