Hoppa till innehåll

Bråk?


-MGS-
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

I sexan var en kille elak mot min kompis, då tryckte jag upp honom mot väggen och tvingade honom att sluta att vara elak mot henne. Efteråt blev han tyst så fort jag kom i närheten och han var äldre än mig.

Jag har inte direkt slagits men jag har skrämt vissa till tystnad, när dom har varit elak mot en tjej i min gamla skola för att hon inte klädde sig i de populäraste klädderna och inte lyssnade på NRJ. Men det brukade oftast sluta med att dom kallade mig för hora eller någe liknande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I sexan var en kille elak mot min kompis, då tryckte jag upp honom mot väggen och tvingade honom att sluta att vara elak mot henne. Efteråt blev han tyst så fort jag kom i närheten och han var äldre än mig.

Jag har inte direkt slagits men jag har skrämt vissa till tystnad, när dom har varit elak mot en tjej i min gamla skola för att hon inte klädde sig i de populäraste klädderna och inte lyssnade på NRJ. Men det brukade oftast sluta med att dom kallade mig för hora eller någe liknande!

Rätt åt honom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag och min kompis slåss jämt och är arga på varandra i typ 30 sek efter åt.... min kompi e 2m och väger 97 kilo och tränar på gym 2 dar i veckan... jeg e ca 1,65 och väger 63 kilo ändå tar jag han jämt...

Du och han är övervikt men vem bryr sig.Min bror tränar 2 gånger kickboxning eller 3 och 2 gånger gym 71 kilo han kom 1:a i kampsports tunering i 70 kilo klassen hans motståndare den sista va 19 år och min bror är 15.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis har ett stort problem, han slår mig hela j*vla tiden så fort jag skämtar med han, slår han på skoj eller råkar slå han. Då säger jag att det gjorde ont fast han tror mig inte och slår massor gånger till (han har typ damp). Egentiligen gör det inte ont fast det är jobbigt när han håller på.

 

 

Jag brukar alltid slå ner min storebror och så brukar jag försöka slå ner min granne jim fast det är omöjligt för han är skit stark (han tränar typ varje dag i veckan och gör lätt över 50 armhävningar på en minut).

Redigerat av NintendoMuppen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...