💬
Logga in
Fuska.se

Bråk?

86 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

mhm...de flesta medlemmarna här hör nog inte till spöarna...! jag menar datanördar e ju inte de starkaste personer...själv tar man ju mer än 100 i bänkpress!n00bs

Hum... Rå styrka förlorar oftast mot taktik. >_>
Nivå 4 · Lärling

bara för att man e medlem på fuska så betyder inte det att man e datanörd tänk lite om jag får be :angry: :angry: :angry: !!!!

nja mer än hälften måste va de för att de här e faktist ett tv-spels diskutionsforum
Nivå 4 · Lärling

aja men endå man moste inte vara helt freakad.

5 Jan 2005
Nivå 2 · Novis

Ha ha jag blev ner slgaen och dom sparkad på mage aj aj aj aj

Nivå 4 · Lärling

Spöad: Hahaha Vilken Tanke :lol:

Spöare: Nej , men jag brukar spöa mina polare på "skoj" :P

10 Jan 2005

Jag är spöarn! har aldrig blivit spöad.... rektorn på skolan har respekt för mig :rambo: han vågar inte göra mig nåt.

Senast ändrad:

15 Jan 2005
Nivå 6 · Fuskare

Jag vet att de flesta av er ljuger. Alla som säger att de spöar vemsomhelst e säkert bara töntar som inte klarar av att ta en som är 2-3 år yngre än er. Men ni kan väl bara sluta ljuga.. >_>

vampire : mhm.... jag tror dig... idiot..

[NO OFFENSE]

Nivå 1 · Novis

jag blir bara spöad när dom är i grupp ca 3-6 st... annars vågar dom inte slåss mot mig

men när dom är i grupp så vinner dom oftast för att jag blir sparkad i smal benen

Senast ändrad:

19 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

Spöar inte och blir inte spöad. Vissa tycker att om man tex, slänger nån ner i golvet så tycker dom att dom har spöat nån. För mig är spöa att tex, slå nån i andsiktet tills dom faller ihop. Eller bara smocka till nån.. Spöa är inte om ett vinyl-feta ''lägger'' sig på nån så att dom faller till marken. För mig ska det komma blod eller tårar då är man spöad.(Förutom för ''över känsliga'' personer som gråter för allt.)

Naokin: Håller med dig till 100% !

Senast ändrad:

22 Jan 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

mhm...de flesta medlemmarna här hör nog inte till spöarna...! jag menar datanördar e ju inte de starkaste personer...själv tar man ju mer än 100 i bänkpress!n00bs

lol visst men då är du säkert klumpig
Nivå 3 · Lärling

ja hör nog till dom som ''KAN'' spöa någon men gör det sällan.

tycker ej att det är viktigt om man spöar eller om man blir spöad.

om man gnäller om att man får för mycket stryk så börga träna <_<

29 Jan 2005
↗ till inlägget

Spöad: Hahaha Vilken Tanke :lol:

Spöare: Nej , men jag brukar spöa mina polare på "skoj" :P

Sluta ljug -.-
30 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag spöas, jag spöar.

Nä, varken eller skulle väl jag vilja säga.

12 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling

min kompis pulade en kille i minst 7 sekunder med samma snö boll..han tröck ner han i en snöhög och pulade han..

17 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling

på våran skola finns det liksom ett litet tjej gäng och ett ganska stort kill gäng.En dag kom 2 st från tjej gänget och mula ner alla killar då sprang vi efter och fick tag på 3 av dom och de var 5 och när vi hadde fått tag på dom då du.......

msxmsx och jag går på samma skola!

Till ämnet, mobbar aldrig blir aldrig mobbad.

Men det finns två st som jämt bråkar(jätte-jobbigt)!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag brukar bli spöad av mina kompisar men det e bara på skoj.

jag har bara spöat nån en gång och det e ett j*vla cp-barn som går på vår skola han har lixos mobbat mig sen jag var 4år men jag blev förbannad efter 7år så jag slog ner han.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jahfan, ultra slagge i korridorerna ;)

18 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

på våran skola finns det liksom ett litet tjej gäng och ett ganska stort kill gäng.En dag kom 2 st från tjej gänget och mula ner alla killar då sprang vi efter och fick tag på 3 av dom och de var 5 och när vi hadde fått tag på dom då du.......

gruppis gruppis fjortisgruppis :P

Nivå 6 · Fuskare

Spöar bara om jag själv blir spöad!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in