💬
Logga in
Fuska.se

Inbrottsbilen

36 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Var finns bilen där man kan göra inbrott i plz jag har letat i hela los santos! jag har kommit till andra staden men går d fortfarande och ta inbrottsbilen? plz help! :bah:

9 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Man går till gymet så är där några hus htanför gymet där på en gräsmatta finns bilen :)

Nivå 4 · Lärling

Detta hade jag problem med ett långt tag, men det fixade sig .. Om Crossbears fina förklaring (Jag är en riktig smöris :P ) inte räcker, så kan jag säga så här.. Om du står utanför gymets dörr, med näsan mot syd, kan du se ett par hus som är rektangelformade på radarn, mellan de husen finns gräsmattor.. Mellan en sådan gräsmatta står denna fina bil du kan göra inbrott med, vilket är ett av de roligaste aktiviteter i San Andreas :D

10 Nov 2004

i vilka villor kan man göra inbrott?

Nivå 0 · Nykomling

Hus med en Gul pil vid dörren

vad kan man ta då?

Nivå 5 · Fuskare

vad kan man ta då?

stereo, tv.. såna grejer..
Nivå 4 · Lärling

Du ser vad du kan ta när du står nära ett föremål .. Då kommer "Press Trekant to pick up item" fram .. Bus enkelt :P

och man måste ha en skåpbil??

Nivå 4 · Lärling

Ja, annars kan du inte aktivera att inbrott ... =/

ja, nu har jag klarat uppdraget, där man ska göra inbrott, och nu kan jag göra dt!!!i vilka hus kan man göra dt?

Nivå 2 · Novis

men han sa ju det...hus med gul pil vid dörren

11 Nov 2004

ja, men visar kartan var husen ligger?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

Nej men dom flesta husen kan man gå in i dom me gul pil som man kan gå in i. :)

har gjort dt nu

men de flest gånger när jag går in, då e de uppe och inte sover..vad ska man göra då?

Nivå 5 · Fuskare

vänta tills mörkret har lagt sig...

Nivå 3 · Lärling

Döda dom så klart!

Nivå 4 · Lärling

Om dem är uppe, skjut dem med en silenced pistol, då är risken mindre att polisen kommer, men oftast får du polis efter dej, fast då går du direkt ut ur huset .. Då försvinner de, och efter detta kan du gå in igen .. Det är bäst om du har hittat ett hus innan du kan göra inbrott, då får du mest tid till att tömma huset på värdesaker :D

12 Nov 2004

Om dem är uppe, skjut dem med en silenced pistol, då är risken mindre att polisen kommer, men oftast får du polis efter dej, fast då går du direkt ut ur huset .. Då försvinner de, och efter detta kan du gå in igen .. Det är bäst om du har hittat ett hus innan du kan göra inbrott, då får du mest tid till att tömma huset på värdesaker :D

hur menar du dt? :huh:
Nivå 4 · Lärling

Asså, förklarade jag dåligt? Isåfall ursäktar jag..

Det jag menar är, att det är bra om du använder en natt till att leta efter en lyxsvit du kan gå in i, sen väntar du tills nästa natt faller, då gör du inbrott där när klockan slår 20:00.. Nåt annat du inte uppfattade ? :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in