Snart kommer Half-Life 2 kommer att äga alla PC-Spel
Vilket Är Det Bästa Pc Spelet?
halo är det roligaste spelet som fins men bara om man kör det på xbox!(Boiuthh @ 11/11-2004 18:56:40)Halo!
roligare på xbox
jag har inte testat tony hoke underground 2 fast det ser kul ut med att åka rullstol och klotra!Jag tycker att counter-strike e det bästa o Tony hawk's underground 2 :P :cool:
som XezoN säger,Half life 2 kommer att äga alla andra spel
Jag tycker Knights of Honor (KoH) är det bästa spelet
JAG GILLAR SPORTSPEL TYP FIFA 2003,2005 OCH NHL 2004,2005 :blink: :huh:
nu äger half-life 2 alla spel, t ex halo 2, far cry, starwars battlefront, battlefield vietnam, och tillochmed snake!Snart kommer Half-Life 2 kommer att äga alla PC-Spel
Inget snack om saken: Manhunt B) Det tycker jag är väldigt skoj
starcraft:last cry of zerg: ;) det äger alltså
v*f*n e starcraft: LAST CRY OF ZERG?!!!
Need for speed Underground 2 är bäst.... Har klarat 24%
Liten kommentar till er alla... Skulle ni inte kunna skriva en Motivering varför ni tycker att detta spel är så bra? Det skulle bli mera roligare att tala om om man fick veta vad den andre tycker om spelet.
Själv så har jag inget bästa spel, det skiljer lite mellan Half Life 2, Call Of Duty, Battle For Middle-Earth och många fler. Spelen är bra på sitt sätt, HL2 för det är en så skön och häftig Grafik. Call Of Duty för att det är en otroligt upplevelse för andra världskriget. Ett magnifikt spel som slår nog alla Krigs spel man har kört.
Och sedan Battle For Middle-Earth att kunna få styra de Goda eller de Onda sidorna i Sagan om Ringens filmer och att kunna bestämma egna öden åt folkslagen eller speciella människor.
Men spelen har då egna saker åtskilda men roliga att spela allihopa ^_^
Half-life 2 är ju nästan det bästa som finns nu ju
Zelda classic 1.92 beta 183 :D :cool: :kung:
Jag tycker half life, grim fandango och gta serien :D :D
Blizzards spel! :bah:
RCT3
Håller med dig. Crimson Skies är bäst.Bifoga INTE bilder i onödan... <_<
Bästa spel...hmmm...Crimson Skies...
Enligt mig är det half-life 1 eller mafia. jag har inte spelat hl2 man jag skulle tro att de ligger i den klassen...
Starcraft!