jävligt tråkigt väder här....
fast imorrn när jag får halo2 så lyser världen upp iaf :rolleyes:
jävligt tråkigt väder här....
fast imorrn när jag får halo2 så lyser världen upp iaf :rolleyes:
dt e alltid dåligt väder i sverige.. :bah: :meddum:
Nepp det är ej sol här... bara lite på morgonen sen blir det fint väder
men vad förväntar ni er?! det e ju bra väder för att vara i november!
NEJ DET ÄR JU SOL! DÅLIGT VÄDER!
så bra väder i november e att det spöregnar hela tiden?
jajajjajaja rätt så bra väder.. skulle ju kunna vara slaskså bra väder i november e att det spöregnar hela tiden?
Skulle vara bättre med snö x.x
och ignen sol så det ej smälter
Sant ^^
när snön kommer följer glädjeförstöraren solen efter :(
yup.. hoppas det blir en bra vinter så jag kan åka snowboard i backen^^
Nä i sommaren var det ball i stockholm regna 3 gånger i veckan.
du, nu på lovet var jag nere i Ungern och där var dt 20 grader, så dt här e skitväder!! <_<men vad förväntar ni er?! det e ju bra väder för att vara i november!
klart det e skit väder..... och bra utomlands *suck*
Nu är de bara slask :cry:
Smålängtar till vintern så man får lira lite Snowboard :P
JA MEN NU ÄR VI I SVERIGE, SVERIGE!!! om du inte fattat det så vet jag inte vad..(Shark @ 10/11-2004 19:38:12)men vad förväntar ni er?! det e ju bra väder för att vara i november!
du, nu på lovet var jag nere i Ungern och där var dt 20 grader, så dt här e skitväder!! <_<
kyl ner! ta ett dopp i havet eller någe ;)
blir bara så sur på andra som jämför sverige med annat.. vi lever ju faktiskt i sverige och vi kan inte göra nåt åt saken (om man inte flyttar)kyl ner! ta ett dopp i havet eller någe ;)
Ja, det vore en tanke. Det är jättefint väder i Sahara vid den här årstiden... och alla andra årstider....
Det enda jag längtar till är våren då jag får bo med mina kära vänner i skogen... :zzz:
hmm...? Jusste... STHLM har skitväder oxå...
Halo 2? Är det så bra att man köar i två timmar för att få det? Ledsen, men jag ser inte det skenheliga i det hela....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in