💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Nån Som Gillar The Offspring Här?

47 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

Men tänk om ja inte vill då... :angry:

Nivå 3 · Lärling

Då får du fortsätta lyssna på dom då.

Nivå 1 · Novis

Tja ... jag hittade ju nåt annat... har inte lyssnat på nåt annat än J-Rock sen jag fick höra det såå... tillbaks till J-Rocktrådarna för mej...

14 Nov 2004
Nivå 7 · Fuskare

Zerp, du behöver inte säga till alla att det är dåligt bara för att du inte gillar dom, visst du har en åsikt bra, men säg inte det till dom som gillar det och säga att det är töntigt och att dom borde lyssna på det du gillar.

Nivå 11 · Veteranfuskare

För det Zerp gillar e töntigt ^^

Nivå 3 · Lärling

@KazeN^

Titta i min DIr en Grey tråd.

@0013

Du gillar ju Pokemon. Det är ju f*n lika töntigt som att bröst amma vid 16 års ålder. >__>

Nivå 7 · Fuskare

Är det löjligt att gilla pkmn? enligt mig så får man tycka vad man vill men man behöver inte säga dumma saker om det som andra gillar till dom! Bröstamma vid 16 års ålder? så du menar att om man har en unge ska man inte amma den för att det är töntigt?

16 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

Jag menar om man själv e 16 år ska man inte suga på morsarns bröst. Fattaru?

Och ja, Pokemon e töntigt enligt mej och många andra. Men vill han fortsätta gilla det så är det okey. Men om han förolämpar mej igen så får ni stå ut med mina "Fina" ord. ^^

Nivå 11 · Veteranfuskare

man kanske itne suger på morsans bröst men kanske... >_> Aja nu ska vi inte snacka om sånt här

Pokemon kanske e lite töntigt men det är minst lika töntigt som Japanernas Amatör rock >_>

Nivå 3 · Lärling

Uhmmm, inte bra sagt.

Och jag antar att du fortfarande suger på din morsas bröst. Du verkar vara en barnunge.

Nivå 2 · Novis

Pokemon kanske e lite töntigt men det är minst lika töntigt som Japanernas Amatör rock >_>

så pokemon är coolare än dessa grabbar >>Dir en grey<< knappast!! :P

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

VERKLIGEN INTE!! Men ska ni börja nu igen... u_u ... irriterande x_x ... jag fattar inte vad ni har emot japansk musik ...

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Att lyssna på japansk musik är precis likadant som att lyssna på tysk, amerikanskt, dansk etc. >_> Så... Det finns inte precis något att argumentera om >_<

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

haaai... precis ^_^

Nivå 11 · Veteranfuskare
(Shash @ 16/11-2004 16:12:13)

så pokemon är coolare än dessa grabbar >>Dir en grey<< knappast!! :P

LOL! GRABBAR!!?

Hahahahaha :lol:

Va offriga >_>

Nivå 5 · Fuskare

Ta reda på like fakta innan du börjar säga saker, 0013 >_>

Finns olika anledningar till att dom ser mycket coolare ut än dom flesta band >_>

Nivå 2 · Novis

det är fint att vara lite femnim :P B)

eller så är det du som är ett offer :rolleyes:

Nivå 5 · Fuskare

Haha XD ^^

17 Nov 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Ta reda på like fakta innan du börjar säga saker, 0013 >_>

Finns olika anledningar till att dom ser mycket coolare ut än dom flesta band >_>

coolare? >_>

dom ser ut som Gays >_>

Coolare kanske betyder Gays >_>

Nivå 12 · Mästerfuskare

Dir en grey ser iaf bättre ut än Cradle of Filth... http://metalroots.gw.net.nz/images/cradle_of_filth.jpg

Kom igen...

Och sen tillbaka till ämnet...-.-'

Har tyvärr aldrig hört The Offspring skulle jag tro...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.