Vet du vad ? Om du kör med ett flygplan till Los Santos, då upptäcker du efter ett tag vilken byggnad som är högst, det ser du ganska tydligt.. Dessutom vet jag inte de exakta kordinaterna för vart huset ligger.. Men det ligger, skulle jag tro, något centralt i Los Santos..
Var Finns Jetpacken?
finns det jetpack där
nej.. där finns fallskärmen.. jetpacket får du på ett uppdrag..
på mount chiliad, hur ska man hoppa ner från toppen så man kan fälla ut fallskärmen?och hur gör man dt?
man ska ta en cross och åka utför rampen och sen hoppa av den när man e i luften. du trycker man på cirkel
ok..!
dt dåliga e ju att dt tar så lång tid atrt ta sig dit
ja men man kan ju sno ett vanligt flygplan från flygplatsen i los santos. det kommer fram en falskärm när man hoppar ur den
va??ok tack för tipset, dt ska jag gö!!!coolt!!
åk inte till en låst ö bara för då kn du bli nerskjuten
dt vet jag
↗ till inläggetVar Finns Jetpacken Och Fallskärmen? Vill Veta Plz Help Och i vilket uppdrag ska man till Area 51? :bah:
Det vet jag inte men jag kan koder till dom!!!!!
Fallskärm:vänster,höger,L1,L2,R1,R2,R2,upp,ner,höger,L1
Jetpack:L1,L2,R1,R2,upp,ner,vänster,höger,L1,L2,R1,R2,upp,ner,vänster,höger
m.v.h:GameNerd-94
:student:
Dra inte upp gamla trådar! :angry:
↗ till inläggetFallskärmen finns också uppe på ett berg i arco del oeste nånstans...Jetpacken får man efter ett uppdrag som heter green goo.Var Finns Jetpacken Och Fallskärmen? Vill Veta Plz Help Och i vilket uppdrag ska man till Area 51? :bah:
Verdant Meadows.
Det finns en fallskärm i san fierro. :P
↗ till inläggetSan Fierro är stortDet finns en fallskärm i san fierro. :P
Det finns en fallskärm i san fierro. :PSan Fierro är stort
[/quoOm nin kollar på kartan som hänger me i spelet så letar ni upp victi, affären sen så är det en hög byggnad nära affären och det ligger även en pizzeria nära med.Där finns det en hög byggnad som ni går runt tills ni ser en ingång så går ni in där och kommer till toppen så ligger det en fallskärm där :student:
Men det finns en på skyskrapan i LS.
Det finns ochså koder på dom jetpack l1 l2 r1 r2 upp ner vänster höger l1 l2 r1 r2 upp ner vänster höger.Falskärm vänster höger l1 l2 r1 r2 r2 upp ner höger l1. :cool:
↗ till inläggetonödig trådDet finns ochså koder på dom jetpack l1 l2 r1 r2 upp ner vänster höger l1 l2 r1 r2 upp ner vänster höger.Falskärm vänster höger l1 l2 r1 r2 r2 upp ner höger l1. :cool: