💬
Logga in
Fuska.se

Halo 2, Dåligt?

31 svar · startad

Nivå 2 · Novis

absolut inte mörkt ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tykcer det är ruggigt mörkt.Och OM man tycker det som jag så bör man ju ha på sin flash hela tiden.Men den håller ju på att stängas av hela tiden.Man får ju trycka på den hela tiden för den slockarn ju!Riktigt störigt.Annars äger Halo 2 :)

19 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Precis, Orsen, man ska få välja. Skärpning, Bungie är numera en klassisk kommentar ^_^

jag är inte helt nöjd.........

inte så snyggt som jag väntat mig.. :huh:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Inte så snyggt ? Grafiken är ju enorm, men inte i SS.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

moose..... du borde verkligen höja ljuset på din dator...

nja två tabbar faktiskt inga botar på multi och man kan typ inte see normal hereoric märkena när klarat banan på den svårighets nivån men det är ändå det bästa xbox spelet jag hittils kört =) köp det köp det

och börja på normal annars är det för lätt

Det står visst vilka levels man har klarat banan på fast bara text.
21 Nov 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tykcer det är ruggigt mörkt.Och OM man tycker det som jag så bör man ju ha på sin flash hela tiden.Men den håller ju på att stängas av hela tiden.Man får ju trycka på den hela tiden för den slockarn ju!Riktigt störigt.Annars äger Halo 2 :)

Flashen stängs av när boxen inte tycker den behöver det ?
Nivå 8 · Veteranfuskare
(Mellanmjölk @ 21/11-2004 11:19:34)

Flashen stängs av när boxen inte tycker den behöver det ?

Är det så? :huh: Tack för du sa det för det hade jag ingen aning om.Och tycker nu det är otroligt dumt med tanke på att man är väll olika känslig på sin syn.Mycket konstigt detta. :blink:
Nivå 11 · Veteranfuskare

Ja, det är så. Verkar det som i alla fall, när man t.ex spelar Delta Halo, förövrigt min favorit bana, så stängs den nästan av direkt. Fast jag behöver den, banan är en utav dom ljusare men inte ljus..

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #30

moose..... du borde verkligen höja ljuset på din dator...

varför höja ljuset på datorn?
Nivå 11 · Veteranfuskare

För att.. jadu ;)

Vad jag vet finns inte Halo 2 på dator..

22 Nov 2004

De menar väl TV? :evil:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in