man kan jue chippa en PS2:a också <_<
Vad Ska Jah Köpa,ps2 Ir Xbox
Ps1 var första konsollen man kunde chippa för att spela brända skivor.man kan jue chippa en PS2:a också <_<
haha nu hittade jag en grej som inte finns på varken ps1/2 lr xbox :D
en special grej från madcatz: man pluggar den i ett kontrolluttag till
gc och sen kan man använda ps och xbox kontroller
man kan jue chippa en PS2:a också <_<
Men du kan inte chippa en ps2 så att du kan spela xbox spel på den <_<
wikket snack det har blivi häääääär! Xbox har kraftigare Grafikkort o.s.v
måste säga att din beskrivning var mycket exakt....
bah grafik är inte allt
nej.. men det mesta..
Xbox spelen är inte dem bästa ;)man kan jue chippa en PS2:a också <_<Men du kan inte chippa en ps2 så att du kan spela xbox spel på den <_<
nepp de har du rätt i de ä nes spelen som är dom bästa spelen
jaha ljudet då och spelkänslan :huh:nej.. men det mesta..
ja.. det mesta menar man inte allt! tänk efter lite.. och spelkänsla kanske har en hel del med grafiken att göra!
Man kan se om man har chippat... fast det är ju lite dyrare..(# 21 @ 13/11-2004 18:46:56)Kanske inte, men då har kostnaden överstigit PS2 konsollen. Du poppar bara in en cd i ps2 och ser på den, utan att behöva 3000 tillbehör.
PS2 rockar fett! Det absolut största spelutbudet, skönaste kontrollen, bäst spelkänslan.
Xbox har bättre grafik osv. Men det beror ju på att den släpptes senare.
Stöd inte Bill Gate!! Köp en PS2.
Men är det multiplayer spel du vill ha, så måste jag erkänna att ps2 inte har ett enda vettigt sådant. Köp heller xbox då.
Hur ska man kunna se på DVD utan fjärrkontroll? :huh:
ljudet är viktigast...provat och se en film utan ljudja.. det mesta menar man inte allt! tänk efter lite.. och spelkänsla kanske har en hel del med grafiken att göra!
plötsligt blir alien inte ett dugg läskig :lol:
eller halo/metroid prime utan ljud riktigt roligt... :huh:
ok men då kan väl du sitta och spela ett 2d med 1 pixel spel med ljud då !!
Då behöver han ju bara spela ps2... :)
hahahaha :P
det var inte det jag menade men ljudet är stämningen...man tänker inte på det bara...ok men då kan väl du sitta och spela ett 2d med 1 pixel spel med ljud då !!
ps2 är lugnt bäst!
men det e klart att ljudet bidrar till stämningen men jag skulle nog säga att grafiken bidrar med mer..
man kan väl säga att ett spel måste ha både och för att vara bra :bah: