den ä ännu värre
Vad Ska Jah Köpa,ps2 Ir Xbox
nej,jag skulle kunna pissa på kexbox kontrollen(om nu de ska kallas en kontroll)
vänta,det har jag ju redan gjort :unsure:
KexBox kontrollen är typ Kopia av DCs (jaja jag vet tagit från Suger Play)
bara de att DC var bättreKexBox kontrollen är typ Kopia av DCs (jaja jag vet tagit från Suger Play)
och gc e en kopia av playstation..
enligt mej så e inte playstation särskilt kubformad
jag menar kontrollen om du inte fattar det!!
lite men gamecubes är ändå skönast
nej.. då är ps/ps2 kontrollen skönare
nej,gamecube kontrollen e ju gjord för att passa människohänder
Muhahahahahahhaha den är bättre än xbox men xbox kontroller är också bra.Ps2 kontrollen ä sk*t dålig
Gamecubes Dosar har så små mellan rum Xbox och Ps2 har skönare kontroller skönaste hanteringarna.
jepp.. kunde inte ha sagt det bättre själv..
då nintendo anpassar sina kontroller efter människohänder anpassar microsoft o sony sina efter aliens.
med andra ord:ni är inte från denna planet
nej.. vissa personer har intelligens nog att kunna spela med xboxkontroller..
och.. gc-kontroller och ps/ps2-kontroller är nästan identiska.
bara de att gcn kontrollerna är mycket skönare
Hur i h*lvete kan GC kontrollen vara kopia av PS2? >____________>
På GC kan man ju stoppa in tån där längst ner som äkta gamers gör när dom spelar. >___________> Hur i h*lvete ska man kunna göra det med en PS2 kontroll?
hur menar du nu??På GC kan man ju stoppa in tån där längst ner som äkta gamers gör när dom spelar.
ehm det var ingeet >_>
Nintendo har i alla fall lyckats skapa en bra kontroll,å de var n64 kontrollen.
syftade på dig men blandade ihop två tecken....kan slå på dig <_<
och vem är den där biotuhh som du pratar om?
jag fattar fortfarande inte att ni inte fattat att ingen kommer ändra sig pga. vad ni säger...
red_fox: kan hålla med om att n64 kontrollen bar belvämare MEN den hade en stor miss, fjädern som skulle räta upp control stick:en slets ut efter några år
nånting som N fixade när det gjorde gc kontrollen.
måste säga att xbox kontrollen faktiskt är ganska skön men fattar inte meningen med den vita och svarta knapparna på den?
ps kontrollerna är en stor miss :cry: man får ont i händerna av dem och det är alldeles för många knappar...på en alldeles för liten yta...
gc kontrollen slår allt utom n64, ja jag vet ni kommer inte hålla med men jag säger det ivarjefall :rambo:
bra placering på knappar och på rätt ställen