Hej jag har nu lyckats sammla ihop 1600 kr jag hade bestämt att köpa en Xbox.Men tycker ni det är värt ?
Xbox
självklart e de värt det :D
Klart att det är värt.Dock kunde du frågat detta på den tråden där Red_fox frågar det samma.Men det gjorde du inte så strunt samma.
Men klart att du ska köpa xbox.Och då är halo och halo 2 ett måste.
Vilka konsoller har du just nu?
Jag har nu Gamecube och Ps2 mitt mål är nu att få Xbox !
Då har du alltså alla konsoller i denna generations konsoll värld :P.Själv ska jag byta mitt Gamecube mot ett mindre Ps2.
vänta tills priset sjunker så kan du köpa ett xbox och kanske ett spel
Det kommer nog inte att sjunka mycket mer så länge Xbox finns kvar bland de 3 ledande. ;)vänta tills priset sjunker så kan du köpa ett xbox och kanske ett spel
Nä det är sant det gör nog inte det.
Jag har nu 1950 kr .Vilket spel ska jag köpa `?
Halo och Halo 2 är det givna valet.
Halo ska jag ladda hem och halo 2 om jag hittar.Halo och Halo 2 är det givna valet.
Vaddå Ladda hem? Ska du chippa ditt xbox!?
Ladda hem från datan ;)Vaddå Ladda hem? Ska du chippa ditt xbox!?
Ja och sedan bränna ut.Det krävs ett chippar för att spela det då väll?
Ladda hem från datan till xboxet du behöver då inte ha cdn du bara går in i GAMES categorin så finns alla spel som jag laddat hem.Ja och sedan bränna ut.Det krävs ett chippar för att spela det då väll?
Jaja okej.Men du köper det inte "fysikst" utan laddar ner det helt gratis.Emot lagen.Och du stöttar inte Bungie.
Vem ska märka att jag gjort det :blink:Jaja okej.Men du köper det inte "fysiksy" utan laddar ner det helt gratis.Emot lagen.Och du stöttar inte Bungie.
Ja nu när du har sagt det här på ett forum så är det ju ganska upenbart att många ser det...:/
Moose
Men vem vet vart jag bor :blink:Ja nu när du har sagt det här på ett forum så är det ju ganska upenbart att många ser det...:/
Moose
0012, det är nog inte så hemskt svårt på att ta reda på.
Men sen är ju grejen den, att vi inte vill ha sånt här snack här.
Sluta snacka om nedladdningar, händer det igen kan jag vidta åtgärder, okej?
Sammanfattningsvis: sluta prata om att ladda ner saker olagligt.