💬
Logga in
Fuska.se

Ocarina of Time

401 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
har ni fått 20 flaskor nån gång??

vadå 20 flaskor, vad snackar du om, man kan få 4 flaskor o inte 20!

Nivå 9 · Veteranfuskare

För att få 20 flaskor ska du gå till en underjordisk grotta (en som har småkryp och fiskar)... Ta fram en av Dina flaskor och försök att fånga en fisk. Precis när Du har tryckt på C-knappen för att fånga fisken, ska Du snabbt trycka in Start-knappen och ta fram ett annat redskap där flaskan var på C-knappen... Om Du byter ut alla Dina redskap (vapen) kommer Du att kunna skaffa Dig upp till 20 flaskor.... Men flaskorna kan Du inte använda till att fylla på exempelvis mjölk... Men det funkar bra med blue fire bland annat.

Nivå 4 · Lärling

Jag tror inte på det, men även om det skulle funka, hur skulle 20 flaskor få plats på start menyn? Det går ju inte..

Nivå 9 · Veteranfuskare

en Hookshot till exempel byts ut mot en flaska om man gjort rätt...men det blir föremål igen om man stänger av och sätter på

vad dåligt, om man sparar då vad händer då? ska testa det där

5 Jan 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

då blir det ändå vanliga föremål...

då har man bara svärdet att slåss med :( e du säker på att det blir vanligt, även om man sparar

Nivå 9 · Veteranfuskare

japp....har testat det själv

Nivå 11 · Veteranfuskare
För att få 20 flaskor ska du gå till en underjordisk grotta (en som har småkryp och fiskar)... Ta fram en av Dina flaskor och försök att fånga en fisk. Precis när Du har tryckt på C-knappen för att fånga fisken, ska Du snabbt trycka in Start-knappen och ta fram ett annat redskap där flaskan var på C-knappen... Om Du byter ut alla Dina redskap (vapen) kommer Du att kunna skaffa Dig upp till 20 flaskor.... Men flaskorna kan Du inte använda till att fylla på exempelvis mjölk... Men det funkar bra med blue fire bland annat.

AH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad har du gjort!!! Kunde du inte gjort så inte jag såg det. Huhu jag hade ju Supershoot.Så får jag börja om från början eftersom jag sparade.*suck* :cry:

Nivå 9 · Veteranfuskare

AH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad har du gjort!!! Kunde du inte gjort så inte jag såg det. Huhu jag hade ju Supershoot.Så får jag börja om från början eftersom jag sparade.*suck* :cry:

vad är supershot?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Uppgraderingen av Long shoot genom Game Shark. Man måste ha Styrkans och Vishetens Triforce Del.

Nivå 9 · Veteranfuskare

kan man få hela triforce med ett gameshark?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ja...

Nivå 9 · Veteranfuskare

okej...men kan du inte göra om gamesharkfusket?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jo men man måste ha klarat GANON 50 GGR.

Nivå 9 · Veteranfuskare

oj....va jobbigt...jag har ibland svårt för Ganonndorf

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jág måste starta en ny på mitt GC för att jag skada inte honom ett enda..Neeeeeeeeeeeeeeeeeej jag har bara N64 game shark

Nivå 9 · Veteranfuskare

vänta lite....nu fattar jag inget...måste du göra en ny fil för att du inte skadade honom nåt? har du gameshark till Gc eller bara till N64

6 Jan 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har spelat GC så nu vet jag inte hur man håller en N64 dosa.

Jag har spelat GC så nu vet jag inte hur man håller en N64 dosa.

men sluta prata massa sånt där, håll er till ämnet!!!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.