Tips vill jag inte ha när jag klarat spelet.. Men okej, jag ville bara ha lite fusk =) Alltid kul att fuska på ett spel man har klarat, har sökt efter fusk till MM ganska länge nu..
Ocarina of Time
mm jag med, men det verkar inte finnas vad jag vet
Jo, det finns skrivna fusk på sidor men alla fungerar ju inte..
vet du nåt? skriv det i så fall
Jag har hört om att man kan få en pistol.. Men det har jag prövat och det funkade inte, kanske man ska göra det perfekt, aja, skriver ner det här när jag hittat upp det..
pistol... låter det relaistisk eller?
jag har triforce , men det var innan jag klarat spelet om ni undrar varför det bara är 73 skulltulas och 19 hjärtan
http://www.zeldaguide.com/_borders/tri-force.jpg
Man får ju Triforce märket när man klarat spelet, så de är väl inget märkvärdigt?
vad menar du med det, det fick inte jag, jag fuska till mig det där märket...
vadå fuska till sig ett märke
mm jag fuska till mig det, får det inte annars
Är spelet kul?
Danne, det kanske du gjort, men märket syns när man fått allt..
Jonte, visst är spelet kul...
Vad får man göra på spelet då? tralalala haja!
Vad man får göra? Ja slå ner fiender med svärdet, rida häst, gå i staden, gå in i lite affärer och spela spel... Lite zelda aktigt helt enkelt.. Handlingen är en annan sak. Men på ett ungefär så är handlingen på det viset att Link ska rädda landet Termina..
Termina???? Jag som trodde att man skulle rädda Zelda.
I Ocarina of time handlar det om det ja, i Majoras mask är hon bara med i början sen är hon inte med alls..
Okej, då vet jag. Men vad är svårast i spelet?
Jonte, vänta lite nu, detta är mer som spam frågor, du får ta det i pm till mig...
Jaha, men tyck som du vill, jag ville veta om det fanns något svårt i spelet som tex en boss. Bara för att man frågar en fråga om spelet behöver du inte kalla mig för spammare. Eller rätt sagt flera frågor.
Men Jonte, du lägger nyare och nyare frågor hela tiden, till slut har jag skrivit hela spelet, du skriver små frågor hela tiden, jag svarar inte på dem det blir som en spam diskusion.. men visst kan jag svara på din senaste...
Svårt, inget är särskilt svårt, bara kanske om man spelar mot Morpha och inte vet hur man gör..