💬
Logga in
Fuska.se

Ocarina of Time

401 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare

precis efter man kommit in från bron...nnär man är liten finns en massa krukor och en vakt därinne

28 Nov 2003
Nivå 4 · Lärling

Men jag har ju redan förklarat, han fatatr nog ändå..

Ni vet den där typen i Lake hylia, i det huset, är det en tjej eller kille? För det har jag ganska svårt att se alltså..

Nivå 9 · Veteranfuskare

den där gamla saken man får ögondroppsreceptet av är väl en kille...

Nivå 4 · Lärling

Nja, jag vet inte, för det första så gapar labbgubben hela tiden och så ser man inte om det är kvinnligt eller herrligt ansikte.. Fast det är ju klart, alla möjliga sorter finns ju i hyrule ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är en gammal gubbe.

Nivå 4 · Lärling

Är det? Om det är rätt så tackar jag så mycket, men i och försig, om man tänker efter så är det ju en man eller som vi kanske ska skriva i stället.. Gubbe ;)

Nivå 6 · Fuskare

Vad snackar ni om?

Jag orkar inte titta igenom hela tråden, Och jag är G-force!

Nivå 5 · Fuskare

Ocarin Of Time, kolla iaf en sida bak så anar jag att du förstår, eller två. Det brukar jag göra i låånga trådar! :wink:

Nivå 9 · Veteranfuskare

vi kollar om gubben i labbet på lake hylia är en kille eller tjej??

29 Nov 2003
Nivå 11 · Veteranfuskare

Här står det:

*Citat från en officiell guide*

Link was aghast. The professor had mistaken the frog for a gift and went about preparing the animal for HIS evening meal!...*citat slut*

Så det är en han. Shigeru skrev giuden.

Nivå 4 · Lärling

Jo, jo, vi vet redan att det är en kille, vi kom ju fram till det för inte så många inlägg sen ;)

Men Kanji.. Om du tittar på hela trådens rubrik så förstår du nog att det handlar om jsut Ocarina of time ;)

Nivå 9 · Veteranfuskare

aj men han kanske ville övertyga alla om att det var en kille så ingen upprepar det ämnet.. =)

Nivå 0 · Nykomling

På tal om Ocarina of time ja. Ni har säkert talat om det tidigare på forumet, men till saken. Fusket som står här på sidan om att man skulle kunna få träffa Mario i spelet, vad är det för nöt som skrivit det? Killen som lagt ner tid på att skriva det där måste ha aningen för mycket fritid som han inte vet vad han skall göra med.

Nivå 4 · Lärling

Det är ju sant! När man kommit fram till zelda när man är liten vid hennes gård, och när hon står vid fönstret, där finns ju andra fönster också, i det högra fönstret när man kliver in på gården så finns det en tavla på mario! Man kan inte träffa honom men han finns på tavla där.. Och i det högra fönstret, om man skjuter med slangbellan där, kastar en vakt en bomb på en ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det finns en tavla med Mario, Yoshi, Luigi och mera.

Det är nån sur kärring som kastar en bom på en.

Nivå 4 · Lärling

Nej det är de inte, jag kollade det en gång, jag hoppades på att det var en kärring, men det är ju en vakt som slänger en bomb ur fönstret!

Var hittar man Yoshi, Luigi och "mera" då?

Nivå 0 · Nykomling

Jo grabbar, det är jag fullt medveten om, men i texten skriver jag "träffa mario" och det gör man ju knappast genom att se honom på en tavla då man gluttar in genom ett fönster, eller hur? ;-)

Kolla längst ner på sidan på denna länken och ni förstår vilket jag menar.

http://www.fuska.se/fusk.php?val=visafusk&fusk=2940

Nivå 4 · Lärling

Men måste man vara så noga i orden, och bli inte så arg om det inte funkar, vadå, han/hon menar förmodligen att man kan se mario på tavla..

Nivå 0 · Nykomling

Läs texten jag länkade till innan du kommenterar Joy, så förstår du mycket väl att det med den texten INTE menas tavlorna man stöter på precis i början utav spelet.

Nivå 9 · Veteranfuskare

funkar det där..har nån provat det som stod på den sidan??

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.