:blink: :student: finns det nåt militär flyplan eller helicopter?????? kan man skjuta med dom??????? militär båt?????? pansarvangn??????? :student: :blink:
Vad Finns Det Förmilitär Saker?
´kanske vid flygplatser?
Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;)
kan man köra militärfartyget i san fierro
finns dt flygplanet i san fierro?Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;)
Helikoptern är ass skön!... men geväret heter M6Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;)
av deem militär sakerna...vilka finns i san fierro och vart??
men var finns dom flygplanen o helikoptrarna o dom då?(ps2_boy @ 14/11-2004 19:26:27)Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;)
Helikoptern är ass skön!... men geväret heter M6
undrar jag me..
men jag tror att dt finns ett militär fartyg i hamnen i san fierro..
det gör det men om man kommer in i de området så får man 5 stjärnor.
man får 4 men man måste ju ha en helikopter för att komma upp på fartyget....det gör det men om man kommer in i de området så får man 5 stjärnor.
men man kan inte ta planet om man får militärer på halsen..
nej ja vet.... :angry:
men vid flygplatsen om man kör ner till parkeringen o kör tills man kommit ut til en grind kan man köra in där till de två helikoptrarna, men man kan inte ta dem...ir?
nej dom ä låste :angry: :angry: . .. men man kanske kan ta dom när man har flyglicens...
ja, men då har man ju kommit till las venturras :angry:
mmm...vet.. :angry: . .. o så måste man köpa flygplatsen o sån skit...
varför?man måste inte köpa bilskolan för att få kunna göra skolan...
lr man kanske inte måste de... j ahar hört de men de kanske inte va sant...
men dt tar ändå en tid innan jag kommer dit så..