ok..
kördfe gta nu men glömde att titta så snart säter jag på maskinen igen :P
ok..
kördfe gta nu men glömde att titta så snart säter jag på maskinen igen :P
okej... den finsn där men den ä lite svårare att styra.....
nu har jag hittat den, men jag tycker att dfen e enkel att styra
Jag älskar den helikoptern, för man kan slakta så grovt med den, plus att den e snabb.. Med slakta menar jag: Skjuta missiler och skjuta kulspruta :evil: Muhahaha! Sånt här gör Grand theft Auto så himla gött..
va??den vanliga maverick kan inte skjuta missiler..?
ööhhh... ? .. vi snakar om den vanliga mavericen.....Jag älskar den helikoptern, för man kan slakta så grovt med den, plus att den e snabb.. Med slakta menar jag: Skjuta missiler och skjuta kulspruta :evil: Muhahaha! Sånt här gör Grand theft Auto så himla gött..
när får man den då? :oJag älskar den helikoptern, för man kan slakta så grovt med den, plus att den e snabb.. Med slakta menar jag: Skjuta missiler och skjuta kulspruta :evil: Muhahaha! Sånt här gör Grand theft Auto så himla gött..
militär planet är best ha ha :lol: tycker jag. man får det på ett uppdrag sen är det där utte där man gör pilot skolan. har ni flygit över till libarty city ännu???? :student:
AAH JAG HAR FLYGIT DIT:):P asså vart nånstan i liberty city är dt då?.. fattar inte vart dt är nånstans
liberty city finns inte på san andreas
jo på ett uppdrag iaf!!! man åker dit!
Åh :o Åker man till liberty city?
Kan man gå runt överallt där som i GTA 3?
har bara varit där på ett uppdrag men ska testa flyga ditåt snart
ok.... var finns de då? ??
ingen som vet var man får tag på en helikopter med mangnet på nån stans????? har jort uppdraget?????
nej...finns de?
på militärbasen i las vemturras väl?? ( asså i !)
kasnke de gör.. nån som har kommit in där?
inte jag. jag blir bara dödad
på ett uppdag ja , men längst upp i högra på kartan finns en bas
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in