Gäst Anta Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Asså nu blir jag arg ca 70% av pc forumet består håkan bråkan trådar.Kan ni inte göra en officiel håkan bråkan tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 nepp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Kana du inte ta bort några isåfall alla handlar ju typ om samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Det är ju samma med Pokemon på GB och GBA! Så jag tycker det inte behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 samma i n64 forumet där e de bara zelda hit o zelda dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 samma till Playstation... Tekken,Tekken o Mer Tekken 1,2,3,4.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 fast i N64 finns det 2 stora zelda trådar som ca 70 % av zelda snacket snackas! jag tycker vi borde ha officiella trådar, det blir inte så MÅNGA trådar och det blir lättare att hitta trådarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jo men om man ett inlägg någon stanns i tråden och är borta ett tag och sen är det några som tagit bort några inlägg så hittar man inte det man vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 amen det är smart av dig admin göra offeciala trådar till nån speciel tv-spel du tycker att det inte ska bli spamm då blir det finnare med forumet om det finns offeciala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 det är den 23:de "håkan bråkan" är snart ute ju,plus att jag tycker att bara för att dom är oficiella,såbehöver dom absolut inte vara klistrade! dom kan väll "dingla" runt :| och man ska bara skita i o nån gör en annan tråd då säger ma bara:skriv i den officiella tråden,man måste inte låsa den för det //Luger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 håller med i GB och GBA forumen står det typ ''Jag vet inte hur man stertar pokemon spelet '' ( ni fattar väl att det där va ett skämt ) men iallafall så står det ju bara massa j*vla inlägg om pokemon som inte ens är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 håller med i GB och GBA forumen står det typ ''Jag vet inte hur man stertar pokemon spelet '' ( ni fattar väl att det där va ett skämt ) men iallafall så står det ju bara massa j*vla inlägg om pokemon som inte ens är kul Bara för att inte du tycker det är kul så betyder det inte att hela världen inte tycker det är kul! Och svär föressten inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.