admin Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Om nån har köpt en användar grupp på NGC kan nån annan efter 3 månaderr bli det också? Det är 5 platser säger vi så har en köpt en användar grupp då är det 4 kvar kommer det att stå 5 platser lediga efter tre månader då? nu fattar jag inte,?? :shock: fårman ha en användar grupp i 3 månader bara? Man får förlänga efter 3 månader med att antingen köpa ny användargrupp eller att betala 60kr och då få 6 månader till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Om nån har köpt en användar grupp på NGC kan nån annan efter 3 månaderr bli det också? Det är 5 platser säger vi så har en köpt en användar grupp då är det 4 kvar kommer det att stå 5 platser lediga efter tre månader då? nu fattar jag inte,?? :shock: fårman ha en användar grupp i 3 månader bara? Man får förlänga efter 3 månader med att antingen köpa ny användargrupp eller att betala 60kr och då få 6 månader till... Det kostar ofantligt mycket att hålla på i ett år ju! Kan det inte finnas en uppgradering eller liknande som inte kostar lika mycket? Det står ju att man får den i 6månader varför måste man förlänga efter 3månader då? Planerar ni att ta ut nya moderatorer? Isåfall när?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 men aså kolla,admin menar att man förlänger efter 3 månader när man betalar med poäng men betalar man med pengar från börgan så får man förlänga efter 6 månader eller så har jag fel,jag minns inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 men aså kolla,admin menar att man förlänger efter 3 månader när man betalar med poäng men betalar man med pengar från börgan så får man förlänga efter 6 månader eller så har jag fel,jag minns inte... Men det kostar fortfarande väldigt mycket!!! Man blir ruinerad på ett år håller du inte med om det? Skall men betala 15000 poäng eller vad det nu kostar så kan man inte hålla på så länge utan att behöva ta ut medlemsavgifter! Då får man ju inga medlemmar! För nästan inga vill ju betala för att få vara med i gruppen!! Visseligen kan man ta ut en moderator avgift i gruppen så att alla som är moderatorer får betala en avgift var tredje månad. Jag menar det borde ju vara billigare att förnya sin användargrupp efer de antalet månader son man får ha gruppen i. Är det någon son håller med mig?? :?: :?: 8) 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.