Jag laddade ner msnmessenger 7.0 (beta) och efter 30 dagar går det inte att använda och sen när jag installerar nåt annat msn så är det bara det gamla.
Kan nån säga hur jag tar bort det???
Jag laddade ner msnmessenger 7.0 (beta) och efter 30 dagar går det inte att använda och sen när jag installerar nåt annat msn så är det bara det gamla.
Kan nån säga hur jag tar bort det???
använd 6.2
Jag säger som Gold Pidgey använd 6.2 istället
Håller med de andra...
e inte 6.2 tillräckligt bra?
Håller med er också men det ska finnas en patch som gör att man kan använda 7.0 igen.....men vet inte vad den heter... :meddum:
7.0 e en dålig Beta version som bara e cp. Ibland, när man öppnar ett nytt chat fönster så får man se ett gammalt samtal.
Och det finns en 6.3 version.
Om ni inte kan hjälpa honom så skriver ni inte alls i detta ämne utan försöker hjälpa honom...
Har du försökt ta bort själva filen från datorn? "Lägg till eller ta bort program"?
Annars kan du köra Ad-Aware på datorn om det är något fel på skiten. Annars så kan jag inte hjälpa dig, Good Luck.
Läs mitt första innlägg.Håller med de andra...
Jag skrev att jag laddade ner alla andra versioner av msn men när jag starta dem var det fortfarande 7.0 <_<
Uppdatera ditt msn 7. Den nya versionen så har dom tagit tillbaka winks http://g.msn.com/1cl9partnerenus/710
för dom som vill ha messenger 7 gå in på www.mess.be
annars om det inte funkar med "Lägg till eller ta bort program" så kan du ta bort det manuellt :
Hur man tar bort det manuellt:
1.avsluta messenger i höger kanten.
1.Tryck ctrl+alt+delete
2.gå in på processer
3.hitta msnmsgr.exe
4.tryck "Avsluta process"
5.Hitta mappen Messenger (om du har installerat den vanligt ligger den på c-disken)
6.Ta Bort Mappen
7. Ta Bort Mappen från papperskorgen.
Om detta Inte funkar kan jag verkligen inte hjälpa dej!
MVH Wacko
använd 6,2(alan.shalaji @ 17/11-2004 16:36:23)Håller med de andra...
Läs mitt första innlägg.
Jag skrev att jag laddade ner alla andra versioner av msn men när jag starta dem var det fortfarande 7.0 <_<
men det är ju det alla andra har skrivit....
ladda ned trillian eller kan du ju gå ut på den här sidan
Fungerar perfa för mig att använda 7.0..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in