vilket är dittt favorit vapen poå halo 2?
Favvo Vapen?.... Halo2
plasmarifle/smg + energy sword
och ghosten.. fast det e ju inget vapen :(
Lätt energy sword här också!
Jag diggar Battle Rifle lite grann, även Plasma Rifle. Beam Sword hör också till favoriterna..
jag har många:
energy sword
brutes plasma rifle( det röda )
magnum
battlerifle
smg
brute shot
rocket launcher
sniper ( båda )
Jag har spelat det en gång.. och det vapen som har fallit mig i smaken är Battle Rifle..
SMG !
Lungt Energy sword :D
Den köttar ju alla på ett slag..
Energy Sword eller Covenant Carbine helt klart. fast dual needlers e ganska soft också =)
När man kombinerar två pistoler så är det också riktigt mäktigt!
Battle Rifle, Energysword och Sentinel Beam när man är Covie.
smg e ba för skön och två pistoler äger !!! :D
Sentinel Beam, Energy Sword, 2 SMG, 2 Brute Plasma Rifle.
jag har nyss fått halo 2!jag undrar hur använder man 2st vapen sammtidigt eller får jag lära mig de senare?
Battle Rifle, Energy Sword, Shotgun (bra i singleplayer iaf), antingen 1 SMG och en needler/plasma rifle.. Dubbla smgs har aldrig fallit mig i smaken... Beam Rifle är också kul ! ;D
EDIT: Holalola, du går över t.ex en SMG och håller in 'Y' medans du använder t.ex en needler. Du skjuter med det vapnet du hade först på 'R' och med det andra på 'L'
Ser att SMG verkar vara populär.. Den gillar inte jag. Den är för kraftig, håller du inne hela magisinet så höjs den <_< ..
Battle Rifle är mycket bättre.
Jo,när du ser ett vapen som man kan ha två av samtidigt.Håll då inne Y och sedan kan du använda dessa två vapen samtidigt.Det vapen du hade först sedan det du tar upp.jag har nyss fått halo 2!jag undrar hur använder man 2st vapen sammtidigt eller får jag lära mig de senare?
Det kallas rekyl, och är för att göra spelet lite mer verklighets troget..Ser att SMG verkar vara populär.. Den gillar inte jag. Den är för kraftig, håller du inne hela magisinet så höjs den <_< ..
Battle Rifle är mycket bättre.
The Moose: Jag hade redan svarat på den där frågan.. >.<