Forerunners heter dem.
Favvo Vapen?.... Halo2
Ja det kan väll ta en 2-3 skott för att ta kål på en Brute på normal.Brute-shot (som the moose syftar på) Är inte så bra, men slagen grillar allting. :P Det är lite svagare än ett energy sword.
Nej, jag tror han menar ni vet vilka.(jag spoilar inte :rolleyes: )Forerunners heter dem.
Som Covie ska man ha Sentinel Beam som 1:a vapen och Energy Sword som det 2:a. :)
jag diggar battle rifle o sentinel beam så s*tan asså..! :D
Jag håller mig till mitt tidigare inlägg men jag tänkte bara höra vad ni tycker om rocket launchern ;) (för bra enligt min mening)
Den är väll i stort sätt likadan som i ettan.Inga nya funktioner direkt :P.Det gäller dock att träffa bra för att ta kol på fienden.Jag håller mig till mitt tidigare inlägg men jag tänkte bara höra vad ni tycker om rocket launchern ;) (för bra enligt min mening)
Den sökande raketen, den är lite FÖR bra. Raketen är välldigt snabb ijämfört med 1an
Har vi nämt alla olika fordons vapen.Covenants motsvarande "Warthog" (vet inte vad det fordonet heter) är riktigt bra-Den tål mycket och skjuter snabbt som attan :P.
Spectre heter den.. Inte så bra tycker jag.. Kör hellre Warthog med Rocket Launcher.. :P
Ja då den är allt bra..Spectre heter den.. Inte så bra tycker jag.. Kör hellre Warthog med Rocket Launcher.. :P
Men det är inget o gämföra med Scorpion :P
Ghost är också otroligt härlig att köra runt med.Roligt att krocka med :P.
Den kör jag aldrig med i multiplayer, den är för tråkig.(Halo_Master @ 02/12-2004 14:53:13)Spectre heter den.. Inte så bra tycker jag.. Kör hellre Warthog med Rocket Launcher.. :P
Ja då den är allt bra..
Håller helt klart med dig, den är halvt omöjlig att besegra ensam ju ;)(NesseN @ 03/12-2004 13:17:27)(Halo_Master @ 02/12-2004 14:53:13)Spectre heter den.. Inte så bra tycker jag.. Kör hellre Warthog med Rocket Launcher.. :P
Ja då den är allt bra..
Den kör jag aldrig med i multiplayer, den är för tråkig.
dual wield med 2 st. brute plasma rifles ä GUD..!
Visst är dom, jag har klarat banor med hjälp av bara dem :)dual wield med 2 st. brute plasma rifles ä GUD..!
Jag klarar banorna med hjälp av dom flesta vapen :P.Vapen som sitter fast i marken är bra också.
Nähä det säger du :PJag klarar banor med hjälp av vapen :P.Vapen som sotter fast i marken är bra också.
Ja dom flestra ja, många är meningslösa ;)
smg, Plasma Rifle och Battle Rifle.
Gillar inte Battle Rifle. Gilldae den först men jag är allvarligt trött på den.
sniper rockar fett